Er zijn 44 resultaten gevonden

door Reedops
07 apr 2009, 22:46
Forum: Ontmoetingen Fossielen
Onderwerp: Teutonia - Fossiel.net excursie geslaagd!
Reacties: 66
Weergaves: 16757

Antw: Antw: Antw: Teutonia - Fossiel.net excursie geslaagd!

Gerrit-Jan schreef : TACO: bedankt voor de goed samenwerking en bedankt voor het mailtje met ons lied :D (en de leuke foto's van mij met mijn vader) Groetjes [Bewerkt door Gerrit-Jan op 07-04-2009 om 21:01 NL] Bedoel je met 'ons lied': http://www.youtube.com/watch?v=a9QEqvGpxPk ? :D:D:D:D:D:D:D Het ...
door Reedops
10 jun 2007, 13:01
Forum: Fossielen Algemeen
Onderwerp: Het grote 5 jaar fossiel.net QUIZ topic
Reacties: 148
Weergaves: 28347

Antw: Het grote 5 jaar fossiel.net QUIZ topic

18 tandjes
12 kieuwaanhangseltjes

vrgr reedops
door Reedops
09 jun 2007, 20:04
Forum: Ontmoetingen Fossielen
Onderwerp: Mill-bijeenkomst Uden
Reacties: 28
Weergaves: 9035

Antw: Mill-bijeenkomst Uden

super rene en de anderen!!!
heel erg bedankt, het was heel erg leuk!

vrgr reedops
door Reedops
28 mei 2007, 10:57
Forum: Fossielen Algemeen
Onderwerp: GRATIS MEGje
Reacties: 72
Weergaves: 14381

Antw: GRATIS MEGje

ik denk 300

vrgr reedops

ps als je een meg kwijt wilt, rene... :D
door Reedops
27 mei 2007, 21:24
Forum: Fossielen Algemeen
Onderwerp: Versteend/verkiezeld?
Reacties: 1
Weergaves: 1081

Versteend/verkiezeld?

Hallo allemaal,

kan iemand me misschien uitleggen wat het verschil is tussen versteend hout en verkiezeld hout?

Vrgr reedops
door Reedops
27 mei 2007, 21:18
Forum: Over Paleontica
Onderwerp: Jubileum! 5 jaar www.fossiel.net !
Reacties: 49
Weergaves: 15033

Antw: Jubileum! 5 jaar www.fossiel.net !

Gefeliciteerd!!!

@Herman: je hebt nu wel een groot aantal mensen aan een fossielenverslaving geholpen :D. Ik betreur het in mijn geval in ieder geval niet!

Vrgr reedops

[Bewerkt door Reedops op 27-05-2007 om 20:19 NL]
door Reedops
13 mei 2007, 18:39
Forum: Fossielen Algemeen
Onderwerp: Nijlpaard aan de noordpool
Reacties: 67
Weergaves: 15233

Antw: Nijlpaard aan de noordpool

Ik vind dat 5 van de 200 geen druppel op een gloeiende plaat is. 2,5% is mi best veel. Overigens kunnen we ook bomen planten en \'wat\' bos (we kappen elk jaar zo\'n 154.000 hectare bos; de dode bomen laten ook allemaal CO2 los) laten staan. Dat zal denk ik ook weer wat uitmaken. Vrgr reedops PS Het ...
door Reedops
13 mei 2007, 15:13
Forum: Fossielen Algemeen
Onderwerp: Nijlpaard aan de noordpool
Reacties: 67
Weergaves: 15233

Antw: Nijlpaard aan de noordpool

Maar als elk mens één Don Quichot is, dan zal de molen uiteindelijk wel afgebroken worden. We moeten er met z\'n allen iets aan doen. Er moet echter wel een keer iemand beginnen. Vrgr reedops (Tussen twee haakjes, ik schreef niet alleen \'energieverspilling\', maar \'bijvoorbeeld energieverspilling\' ...
door Reedops
13 mei 2007, 14:48
Forum: Fossielen Algemeen
Onderwerp: Nijlpaard aan de noordpool
Reacties: 67
Weergaves: 15233

Antw: Nijlpaard aan de noordpool

Daar ben ik het helemaal mee eens. We moeten langzaamaan overstappen op (het liefst) duurzame energie van zon, wind en water.

Vrgr reedops

(Tussen twee haakjes, ik schreef niet alleen \'energieverspilling\', maar \'bijvoorbeeld energieverspilling\')


[Bewerkt door Reedops op 13-05-2007 om 13:50 NL]
door Reedops
13 mei 2007, 14:32
Forum: Fossielen Algemeen
Onderwerp: Nijlpaard aan de noordpool
Reacties: 67
Weergaves: 15233

Antw: Antw: Nijlpaard aan de noordpool

Plikona schreef : @reedops, Hoe kan je een NATUURramp voorkomen? ... Met zo\'n instelling kun je dat ook niet. Een tijdje geleden besloot Australië dat er daar over een tijdje alleen nog maar spaarlampen verkocht mochten worden. Er waren allerlei milieuorganisaties die zeiden dat dat enkel een ...