Er zijn 44 resultaten gevonden
- 07 apr 2009, 22:46
- Forum: Ontmoetingen Fossielen
- Onderwerp: Teutonia - Fossiel.net excursie geslaagd!
- Reacties: 66
- Weergaves: 16757
Antw: Antw: Antw: Teutonia - Fossiel.net excursie geslaagd!
Gerrit-Jan schreef : TACO: bedankt voor de goed samenwerking en bedankt voor het mailtje met ons lied :D (en de leuke foto's van mij met mijn vader) Groetjes [Bewerkt door Gerrit-Jan op 07-04-2009 om 21:01 NL] Bedoel je met 'ons lied': http://www.youtube.com/watch?v=a9QEqvGpxPk ? :D:D:D:D:D:D:D Het ...
- 10 jun 2007, 13:01
- Forum: Fossielen Algemeen
- Onderwerp: Het grote 5 jaar fossiel.net QUIZ topic
- Reacties: 148
- Weergaves: 28347
Antw: Het grote 5 jaar fossiel.net QUIZ topic
18 tandjes
12 kieuwaanhangseltjes
vrgr reedops
12 kieuwaanhangseltjes
vrgr reedops
- 09 jun 2007, 20:04
- Forum: Ontmoetingen Fossielen
- Onderwerp: Mill-bijeenkomst Uden
- Reacties: 28
- Weergaves: 9035
Antw: Mill-bijeenkomst Uden
super rene en de anderen!!!
heel erg bedankt, het was heel erg leuk!
vrgr reedops
heel erg bedankt, het was heel erg leuk!
vrgr reedops
- 28 mei 2007, 10:57
- Forum: Fossielen Algemeen
- Onderwerp: GRATIS MEGje
- Reacties: 72
- Weergaves: 14381
Antw: GRATIS MEGje
ik denk 300
vrgr reedops
ps als je een meg kwijt wilt, rene...
vrgr reedops
ps als je een meg kwijt wilt, rene...
- 27 mei 2007, 21:24
- Forum: Fossielen Algemeen
- Onderwerp: Versteend/verkiezeld?
- Reacties: 1
- Weergaves: 1081
Versteend/verkiezeld?
Hallo allemaal,
kan iemand me misschien uitleggen wat het verschil is tussen versteend hout en verkiezeld hout?
Vrgr reedops
kan iemand me misschien uitleggen wat het verschil is tussen versteend hout en verkiezeld hout?
Vrgr reedops
- 27 mei 2007, 21:18
- Forum: Over Paleontica
- Onderwerp: Jubileum! 5 jaar www.fossiel.net !
- Reacties: 49
- Weergaves: 15033
Antw: Jubileum! 5 jaar www.fossiel.net !
Gefeliciteerd!!!
@Herman: je hebt nu wel een groot aantal mensen aan een fossielenverslaving geholpen
. Ik betreur het in mijn geval in ieder geval niet!
Vrgr reedops
[Bewerkt door Reedops op 27-05-2007 om 20:19 NL]
@Herman: je hebt nu wel een groot aantal mensen aan een fossielenverslaving geholpen
Vrgr reedops
[Bewerkt door Reedops op 27-05-2007 om 20:19 NL]
- 13 mei 2007, 18:39
- Forum: Fossielen Algemeen
- Onderwerp: Nijlpaard aan de noordpool
- Reacties: 67
- Weergaves: 15233
Antw: Nijlpaard aan de noordpool
Ik vind dat 5 van de 200 geen druppel op een gloeiende plaat is. 2,5% is mi best veel. Overigens kunnen we ook bomen planten en \'wat\' bos (we kappen elk jaar zo\'n 154.000 hectare bos; de dode bomen laten ook allemaal CO2 los) laten staan. Dat zal denk ik ook weer wat uitmaken. Vrgr reedops PS Het ...
- 13 mei 2007, 15:13
- Forum: Fossielen Algemeen
- Onderwerp: Nijlpaard aan de noordpool
- Reacties: 67
- Weergaves: 15233
Antw: Nijlpaard aan de noordpool
Maar als elk mens één Don Quichot is, dan zal de molen uiteindelijk wel afgebroken worden. We moeten er met z\'n allen iets aan doen. Er moet echter wel een keer iemand beginnen. Vrgr reedops (Tussen twee haakjes, ik schreef niet alleen \'energieverspilling\', maar \'bijvoorbeeld energieverspilling\' ...
- 13 mei 2007, 14:48
- Forum: Fossielen Algemeen
- Onderwerp: Nijlpaard aan de noordpool
- Reacties: 67
- Weergaves: 15233
Antw: Nijlpaard aan de noordpool
Daar ben ik het helemaal mee eens. We moeten langzaamaan overstappen op (het liefst) duurzame energie van zon, wind en water.
Vrgr reedops
(Tussen twee haakjes, ik schreef niet alleen \'energieverspilling\', maar \'bijvoorbeeld energieverspilling\')
[Bewerkt door Reedops op 13-05-2007 om 13:50 NL]
Vrgr reedops
(Tussen twee haakjes, ik schreef niet alleen \'energieverspilling\', maar \'bijvoorbeeld energieverspilling\')
[Bewerkt door Reedops op 13-05-2007 om 13:50 NL]
- 13 mei 2007, 14:32
- Forum: Fossielen Algemeen
- Onderwerp: Nijlpaard aan de noordpool
- Reacties: 67
- Weergaves: 15233
Antw: Antw: Nijlpaard aan de noordpool
Plikona schreef : @reedops, Hoe kan je een NATUURramp voorkomen? ... Met zo\'n instelling kun je dat ook niet. Een tijdje geleden besloot Australië dat er daar over een tijdje alleen nog maar spaarlampen verkocht mochten worden. Er waren allerlei milieuorganisaties die zeiden dat dat enkel een ...