Er zijn 31 resultaten gevonden
- 20 nov 2015, 09:49
- Forum: Off-Topic
- Onderwerp: je favo muziek of band
- Reacties: 21
- Weergaves: 9495
Re: je favo muziek of band
Heavy Metal, rap, hiphop, rock. Ik hou van alles wel, maar mijn favo band op dit moment is Slipknot!!
- 09 mar 2015, 12:03
- Forum: Off-Topic
- Onderwerp: documentaire dinosaur 13
- Reacties: 5
- Weergaves: 2790
Re: documentaire dinosaur 13
Ja ik heb het gezien, heel erg interessant vond ik! Dinosaur Secrets is ook echt de moeite waard om te kijken.
- 09 mar 2015, 12:01
- Forum: Off-Topic
- Onderwerp: je favo muziek of band
- Reacties: 21
- Weergaves: 9495
Re: je favo muziek of band
De band Evanescence is echt zo cool! Verder ben ik fan van Tupac en Bob Marley (Nog veel meer eigenlijk maar dat wordt teveel om op te schrijven)
- 06 aug 2013, 14:16
- Forum: Off-Topic
- Onderwerp: T-rex aangereden!!!
- Reacties: 10
- Weergaves: 3202
Re: T-rex aangereden!!!
Hahaha,
hoe kan zo'n kleine auto zo'n grote T-rex aanrijden!
hoe kan zo'n kleine auto zo'n grote T-rex aanrijden!
- 16 mar 2012, 19:31
- Forum: Off-Topic
- Onderwerp: Drie woordenspel
- Reacties: 396
- Weergaves: 75531
Re: Drie woordenspel
Ik wil tien
Re: namenspel
Shuangmiaosaurus
Cher:D
Cher:D
- 08 aug 2011, 16:10
- Forum: Off-Topic
- Onderwerp: Drie woordenspel
- Reacties: 396
- Weergaves: 75531
Re: Drie woordenspel
hij het op!
Cher:D
Cher:D
- 08 aug 2011, 16:01
- Forum: Fossielen Algemeen
- Onderwerp: Poll: Verkoop je wel eens fossielen?
- Reacties: 46
- Weergaves: 19404
Antw: Poll: Verkoop je wel eens fossielen?
Ik ga ze nooit verkopen want ik wil ze houden voor mijn fossielen verzameling.
Daar hoef ik geen geld voor en ik vind dat ze veel geschiedenis bevatten.
Cher:D
Daar hoef ik geen geld voor en ik vind dat ze veel geschiedenis bevatten.
Cher:D
Re: namenspel
Similicaudipteryx
Cher:D
Cher:D
- 23 jul 2011, 21:49
- Forum: Off-Topic
- Onderwerp: Drie woordenspel
- Reacties: 396
- Weergaves: 75531
Re: Drie woordenspel
stal een trilobiet
Cher:D
Cher:D