Er zijn 3 resultaten gevonden
- 25 okt 2011, 22:45
- Forum: Off-Topic
- Onderwerp: Wie heeft er wel eens een Mineralen App gebruikt?
- Reacties: 9
- Weergaves: 2125
Re: Re: Wie heeft er wel eens een Mineralen App gebruikt?
Eigenlijk een combinatie van de drie in de vorm van een android applicatie. Ik weet dat er een paar van die soort bestaan. Ik vraag mij af of er mensen zijn die deze gebruiken en wat ze er van vinden. Frederik schreef : Hey Gert, Ik had je ook een mail gestuurd. Wat heb je precies voor ogen met ...
- 25 okt 2011, 21:13
- Forum: Off-Topic
- Onderwerp: Wie heeft er wel eens een Mineralen App gebruikt?
- Reacties: 9
- Weergaves: 2125
Re: Wie heeft er wel eens een Mineralen App gebruikt?
Mijn naam is Gert Kalkman, inderdaad een website bouwer op basis van Joomla!, maar in dit forum meer geïnteresseerd in Mineralen als een zeer verse amateur verzamelaar. Daarnaast ben ik altijd op zoek naar de laatste technische snufjes zoals dus een mineralen applicatie voor android of iPhone. De ...
- 24 okt 2011, 19:40
- Forum: Off-Topic
- Onderwerp: Wie heeft er wel eens een Mineralen App gebruikt?
- Reacties: 9
- Weergaves: 2125
Wie heeft er wel eens een Mineralen App gebruikt?
Ik wil een van de mineralen app's gaan gebruiken voor Android of iPhone, maar voordat ik iets aanschaf vroeg ik mij af of er iemand al eens zo'n App heeft geprobeerd?