Structurele geologie hulp!

Discussieer hier over geologie in het algemeen. Stratigrafie, sedimentologie, structurele geologie, vulkanisme etc.
Plaats reactie
yeshikebt78
Junior Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2020, 15:35
Structurele geologie hulp!

Bericht door yeshikebt78 » 04 dec 2020, 15:42

Dus ik heb een vreselijke professor in structurele geologie. Eerste keer lesgeven, leest in feite gewoon vanaf de zijkanten. Ik denk dat ik op zoek ben naar goede bronnen om me te helpen het materiaal te begrijpen. Het boek is, zoals de meeste dure leerboeken gaan, niet erg nuttig. Het lijkt niet zo moeilijk, maar ik heb de neiging om gefrustreerd te raken door sommige concepten te visualiseren.



 
Gebruikersavatar
Spongebob
Berichten: 4339
Lid geworden op: 22 dec 2007, 22:41
Has thanked: 273 times
Been thanked: 348 times
Re: Structurele geologie hulp!

Bericht door Spongebob » 04 dec 2020, 22:34

Als zowel de professor als de literatuur je niet kunnen interesseren voor de structurele geologie ligt het wellicht ook aan jezelf en moet je snel op zoek naar een andere studie. Structurele geologie is niet spetterend en in de 'Big Bang'-uitzendingen wordt geologie als de meest duffe wetenschappen aangemerkt :mrgreen: , maar als ik een beetje slimmer geweest was, had ik er waarschijnlijk ooit van gesmuld.


Time fades away (Neil Young)

Gebruikersavatar
FossilDude
Administrator
Berichten: 2362
Lid geworden op: 24 nov 2007, 22:23
Locatie: Leuven, België
Has thanked: 322 times
Been thanked: 304 times
Contacteer:
Re: Structurele geologie hulp!

Bericht door FossilDude » 04 dec 2020, 23:16

Kan je iets meer info geven? Welke studie? Welk niveau? Eerstejaars Geologie aan de universiteit?


Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)


Plaats reactie