Ik was even nog op de maasvlakte zaterdag

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
Gesloten
Gebruikersavatar
Smaug
Community Manager
Berichten: 1416
Lid geworden op: 11 nov 2003, 17:14
Has thanked: 224 times
Been thanked: 107 times
Re: Ik was even nog op de maasvlakte zaterdag

Bericht door Smaug » 14 apr 2020, 09:37

Beste Joshua,

gedurende het Paasweekend gold er een plaatselijke verordening voor de Maasvlaktestranden:

PAASWEEKEND MAASVLAKTESTRAND GESLOTEN!

Van vrijdagochtend tot en met maandagavond zijn alle toegangswegen naar het Maasvlakte Strand en het Oostvoornse Meer afgesloten! Ook de parallelwegen en de fietspaden. Blijf thuis!!

De bedrijven op de Maasvlakte zijn bereikbaar via de A15, N15 en Maasvlakteweg voor alle havenwerkers. Ook de truckparking Maasvlakte is bereikbaar.

Ook de Landtong op Rozenburg wordt afgesloten. Svp delen wordt gewaardeerd!


Door het betreden van het strand aan de Maasvlakte ben je in overtreding geweest.

Handelen in strijd met een algemeen voorschrift van politie, krachtens de Gemeentewet in buitengewone omstandigheden uitgevaardigd en afgekondigd.
Boetebedrag 390 euro voor meerderjarigen (voor alle feiten) en 95 euro voor minderjarigen.


Dit is een slecht voorbeeld van jezelf voor anderen. Ongeacht of er voldoende ruimte en/of afstand was op het strand.

Om deze redenen verwijder ik je bericht.


My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!

 
Gebruikersavatar
alberto shark
Berichten: 349
Lid geworden op: 17 jun 2015, 13:12
Locatie: Helmond (Nederland)
Has thanked: 22 times
Been thanked: 55 times
Re: Ik was even nog op de maasvlakte zaterdag

Bericht door alberto shark » 14 apr 2020, 21:20

Goed gedaan! Hij begreep ook de commentaren niet blijkbaar..



Schouwenburg
Berichten: 3102
Lid geworden op: 14 feb 2012, 19:35
Been thanked: 45 times
Re: Ik was even nog op de maasvlakte zaterdag

Bericht door Schouwenburg » 18 apr 2020, 08:06

Ik wil hier op in gaan. Ik ken Joshua al heel lang en hij heeft bij mij veel clementie. Ik vraag daarom wat terughoudender op hem te reageren.

Joshua, wil je weer contact met me opnemen? Ik had je gegevens genoteerd, maar door een computer crash een dag na je bezoek alles weer kwijt geraakt.


Charlie

Gebruikersavatar
alberto shark
Berichten: 349
Lid geworden op: 17 jun 2015, 13:12
Locatie: Helmond (Nederland)
Has thanked: 22 times
Been thanked: 55 times
Re: Ik was even nog op de maasvlakte zaterdag

Bericht door alberto shark » 18 apr 2020, 09:45

Schouwenburg schreef: 18 apr 2020, 08:06 Ik wil hier op in gaan. Ik ken Joshua al heel lang en hij heeft bij mij veel clementie. Ik vraag daarom wat terughoudender op hem te reageren.

Joshua, wil je weer contact met me opnemen? Ik had je gegevens genoteerd, maar door een computer crash een dag na je bezoek alles weer kwijt geraakt.
ok sorry als het verkeerd overgekomen is.



Renate
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jun 2018, 22:33
Been thanked: 1 time
Re: Ik was even nog op de maasvlakte zaterdag

Bericht door Renate » 18 apr 2020, 09:50

De wegafsluiting was en is nu weer van 9.00 tot 20.00 dus hij mocht het strand gewoon betreden na 20.00



Gebruikersavatar
Smaug
Community Manager
Berichten: 1416
Lid geworden op: 11 nov 2003, 17:14
Has thanked: 224 times
Been thanked: 107 times
Re: Ik was even nog op de maasvlakte zaterdag

Bericht door Smaug » 19 apr 2020, 16:22

De wegafsluiting is tussen 9:00 en 20:00. het verbod geldt ook dit hele weekend (en het vorige weekend), ongeacht of de versperringen voor de dagjesmensen zijn verwijderd. Wat iemand in zijn vrije tijd wel of niet doet moet hij of zij zelf weten. Wij willen echter op dit forum (en op de website) zoveel mogelijk het goede voorbeeld geven en ons aan de wet houden. Daarom, en omdat deze discussie dreigde te verzanden in een welles/nietes discussie, is deze draad gesloten.

Het is de betrokkenen verder geheel vrij om (verdere) vondsten te tonen op het forum.

Deze discussie had ik verder per direct moeten sluiten. Bij deze sluit ik dus deze discussie alsnog.


My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!


Gesloten