Paleoartist uit Haarlem

Voor alle berichten die niet in de andere forumdelen thuishoren. Deze berichten worden na verloop van tijd gewist.
Plaats reactie
RickStikkelorum
Junior Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2020, 15:59
Paleoartist uit Haarlem

Bericht door RickStikkelorum » 04 jul 2020, 14:38

Beste leden en enthousiastelingen.

Momenteel ben ik bezig met een project om zo veel mogelijk prehistorische kleine dieren te reconstrueren, geschikt voor 3D printing. Het gaat om digitale modellen die ik met de hand maak. De dieren die ik maak zijn geschikt voor verzamelaars en ontzettend leuk om te schilderen. Het gaat onder andere om trilobieten, ammonieten, reptielen, amfibieën en dergelijken. Ik doe dit met ontzettend veel passie en toewijding om levensechte dieren te maken. Een aantal van mijn digitale werken zijn te vinden op mijn artsstation https://www.artstation.com/rickpaleoartz
Momenteel ben ik bezig met een Drepanosaurus en laat ik testprints maken van een trilobiet, hypuronector en een karaurus. Ik vroeg mij af of er misschien verzamelaars zijn die interesse hebben in specifieke soorten en of er enthousiastelingen zijn die mee willen werken of investeren in mijn project. Momenteel heb ik al een aantal geslaagde testprints van een brachydectes, ammoniet, ctenurella, hypsognathus, kodymirus en een aantal modellen van een thelodus.

Graag hoor ik van jullie :D
Bijlagen
Trilobiet voor test
Trilobiet voor test
untitled.254.png (72.59 KiB) 3408 keer bekeken



 
Gebruikersavatar
Felicia Carina
Senior Lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 16 mei 2020, 19:16
Locatie: Houthalen-Helchteren
Has thanked: 581 times
Been thanked: 161 times
Contacteer:
Re: Paleoartist uit Haarlem

Bericht door Felicia Carina » 28 sep 2020, 10:02

Hallo

Dat ziet er heel mooi uit. Spijtig genoeg is Haarlem voor mij wat ver om mee te werken!
Succes nog met je projecten.

Groetjes,
Felicia


masterinfineartsflits

Gebruikersavatar
Carboon
Berichten: 1391
Lid geworden op: 02 sep 2008, 19:10
Locatie: Haarlem
Has thanked: 262 times
Been thanked: 353 times
Re: Paleoartist uit Haarlem

Bericht door Carboon » 12 okt 2020, 16:32

Hallo Rick,

Late reactie (kijk niet vaak onder "off-topic"), maar leuk project! Zelf ben ik meer van de fossiele planten, maar het is indrukwekkend om te zien hoe je met de beestjes bezig bent. Is het intussen gelukt om 3D-geprinte modellen te maken? Zeer benieuwd hoe deze eruit zien...

Groeten van een mede-Haarlemmer,

Tim


Op zoek naar groen in het zwart.


Plaats reactie