Nieuw hier

Voor alle berichten die niet in de andere forumdelen thuishoren. Deze berichten worden na verloop van tijd gewist.
Plaats reactie
MTGL
Junior Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 aug 2021, 16:42
Been thanked: 5 times
Nieuw hier

Bericht door MTGL » 19 aug 2021, 10:43

Hallo allemaal,

Ik wil me via deze weg even voorstellen.
Mijn naam is Marc 41 jaar oud en papa van twee zonen ( 8 jaar en de jongste bijna 5 ) waarvan de oudste helemaal verzot is op alles wat met vroeger te maken heeft. Zal wel een gevalletje zijn van een appel die niet ver van de boom valt.

Als kind en tiener ben ik veel bezig geweest met fossielen, mineralen en alles daar rond om heen. En ik geniet er van om te zien dat mijn oudste zoon ook interesse toont in deze zaken.

Nu heb ik zelf heel mooie herinnering aan mijn bezoekjes aan de ENCI in de jaren 90 maar ook bijv. haaientanden zoeken in Cadzand. Nu staat laatstgenoemde nog op de agenda voor de zomervakantie maar ik moet helaas vast stellen dat een bezoek aan de ENCI er niet meer in zit.

Nu lees ik wel wat dat je mogelijk nog fossielen kunt zoeken bij een horeca gelegenheid bij de oude groeve maar echt speuren in de oude groeve is er volgens mij niet meer bij.

Ik hoop via dit forum wat wijzer te worden en hopelijk nog ergens de mogelijkheid te vinden om samen met mijn oudste zoon op fossielenjacht te gaan.



 
Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 6844
Lid geworden op: 28 mar 2006, 17:11
Has thanked: 285 times
Been thanked: 300 times
Contacteer:
Re: Nieuw hier

Bericht door sjaak » 19 aug 2021, 18:35

Welkom!


Groet,

Niels

Max pijpelink
Senior Lid
Berichten: 1016
Lid geworden op: 07 okt 2020, 15:16
Locatie: Zeeuws-vlaanderen
Has thanked: 306 times
Been thanked: 194 times
Re: Nieuw hier

Bericht door Max pijpelink » 19 aug 2021, 18:59

Welkom!


altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.

instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max


Plaats reactie