Maasvlakte 2: 15-3-2020.

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gebruikersavatar
Dino15
Berichten: 1635
Lid geworden op: 11 dec 2010, 15:30
Locatie: Eindhoven, nederland.
Has thanked: 62 times
Been thanked: 184 times
Maasvlakte 2: 15-3-2020.

Bericht door Dino15 » 18 mar 2020, 19:44

Afgelopen zondag zijn we met z'n 3en richting het maasvlakte strand gegaan om daar fossielen te zoeken. Het waaide flink op het strand, maar al na een paar minuten op het strand te zijn geweest raapte ik al een interessant stukje op en liet het zien aan mijn fossielen buddy en zij dacht aan een fragment van een mammoet kies (wat later werd bevestigd op de oervondst checker.) wat later vondt ik in het natte gedeelte een stuk vogelbot. Maar dan kon mijn geluk niet meer op toen ik een roofdier kies spotte, ik raapte hem op, en juichte en rende meteen naar mijn buddy om het kiesje te laten zien en stopte het in mijn opberg bakje (later is hij gedetermineerd op deze site en op de oervondst checker, door charlie schouwenburg en hidde Bakker als een p4 uit de onderkaak van een otter, dus nogmaals bedankt daar voor!) ik vond voor en na de lunch nog 3 mini-botjes (die moet ik nog determineren.) en na de lunch vond ik ook nog 3 viswerveltjes en een middenhandsbeen van een vogel. En toen zijn we naar huis gegaan.

Mvg.

Nick.
Bijlagen
Fragment mammoet kies foto 1.
Fragment mammoet kies foto 1.
Fragment mammoet kies foto 2.
Fragment mammoet kies foto 2.
Middenhandsbeen vogel.
Middenhandsbeen vogel.
Vogelbot foto 1.
Vogelbot foto 1.
Vogelbot foto 2.
Vogelbot foto 2.
P4 uit de onderkaak van een otter foto 1.
P4 uit de onderkaak van een otter foto 1.
P4 uit de onderkaak van een otter foto 2.
P4 uit de onderkaak van een otter foto 2.
Vangst van de dag.
Vangst van de dag.


Trying to find a great white for years now,
still no succes.:(


Plaats reactie