Bijzonder zeldzaam dijbeentje van een klein zoogdier van de maasvlakte afgelopen zaterdag.

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gebruikersavatar
Dino15
Berichten: 1635
Lid geworden op: 11 dec 2010, 15:30
Locatie: Eindhoven, nederland.
Has thanked: 62 times
Been thanked: 184 times
Re: Bijzonder zeldzaam dijbeentje van een klein zoogdier van de maasvlakte afgelopen zaterdag.

Bericht door Dino15 » 24 mar 2021, 18:58

Dank jullie voor de positieve feedback!

Mvg.

Nick.


Trying to find a great white for years now,
still no succes.:(

 
Gebruikersavatar
Dino15
Berichten: 1635
Lid geworden op: 11 dec 2010, 15:30
Locatie: Eindhoven, nederland.
Has thanked: 62 times
Been thanked: 184 times
Re: Bijzonder zeldzaam dijbeentje van een klein zoogdier van de maasvlakte afgelopen zaterdag.

Bericht door Dino15 » 26 mar 2021, 20:27

Update; antionnette heeft een mailtje gekregen van hansjorg, dus gaan we samen naar naturalis waar mijn femur wordt gedetermineerd en antionnette's tapir hoefbotje nader wordt bestudeert. Ik houdt jullie op de hoogte als er een determinatie uit komt!

Mvg.

Nick.


Trying to find a great white for years now,
still no succes.:(

Rarestenen
Junior Lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 30 okt 2020, 11:17
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Re: Bijzonder zeldzaam dijbeentje van een klein zoogdier van de maasvlakte afgelopen zaterdag.

Bericht door Rarestenen » 28 mar 2021, 19:51

Nou, wat een spannende vondst. Superleuk! Ik kan me levendig voorstellen hoe dat moet voelen. Weer eens wat anders dan de vuursteenknollen die ik vind.



Gebruikersavatar
Antoinette:-)
Berichten: 80
Lid geworden op: 31 mar 2019, 13:00
Has thanked: 1 time
Been thanked: 26 times
Re: Bijzonder zeldzaam dijbeentje van een klein zoogdier van de maasvlakte afgelopen zaterdag.

Bericht door Antoinette:-) » 02 apr 2021, 15:36

Ja, we hadden echt geluk bij een ongeluk. We gaan, als Covid het toelaat, samen naar Naturalis hebben we met Hansjorg afgesproken.


het gepuzzel "wat is het?" is net zo leuk als het vinden, mits er ook een antwoord is...

Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 6844
Lid geworden op: 28 mar 2006, 17:11
Has thanked: 285 times
Been thanked: 300 times
Contacteer:
Re: Bijzonder zeldzaam dijbeentje van een klein zoogdier van de maasvlakte afgelopen zaterdag.

Bericht door sjaak » 02 apr 2021, 16:31

Dit moet je vergelijken dan kom je er wel uit. Of het heel zeldzaam is weet ik niet. Er is niet heel veel interesse voor het kleine spul en het is vaak gebroken. Ik ben benieuwd wat het oordeel is, houd ons op de hoogte!


Groet,

Niels


Plaats reactie