Trilobieten

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gebruikersavatar
nifrec
Senior Lid
Berichten: 148
Lid geworden op: 04 jul 2020, 19:03
Locatie: Brabant
Has thanked: 86 times
Been thanked: 44 times
Re: Trilobieten

Bericht door nifrec » 27 jul 2021, 12:19

@Felicia Carina veel success!
Tellin ken ik wel, dat ligt vlak bij Resteigne.

Wij zijn sinds vorig weekend weer thuis.
We hebben helaas wel wat last gehad van de overstromingen (midden in de nacht de caravan moeten verzetten),
maar onze spullen zijn droog gebleven, en we hebben toch veel kunnen zoeken.



 
Gebruikersavatar
Brammiej
Berichten: 712
Lid geworden op: 21 aug 2010, 19:16
Re: Trilobieten

Bericht door Brammiej » 28 jul 2021, 06:30

Bedankt voor de goede beschrijving! We gaan in september zeker die kant op met een overnachting in de buurt, zodat er twee dagen gezocht kan worden.

ik bedoelde niet de 3 verschillende niveaus, maar wanneer je de kaart uitzoomt, zie je ten westen nog 2 groeves die actiever lijken.

Met vriendelijke groet Bram



Gebruikersavatar
nifrec
Senior Lid
Berichten: 148
Lid geworden op: 04 jul 2020, 19:03
Locatie: Brabant
Has thanked: 86 times
Been thanked: 44 times
Re: Trilobieten

Bericht door nifrec » 28 jul 2021, 12:17

Brammiej schreef: 28 jul 2021, 06:30 Bedankt voor de goede beschrijving! We gaan in september zeker die kant op met een overnachting in de buurt, zodat er twee dagen gezocht kan worden.

ik bedoelde niet de 3 verschillende niveaus, maar wanneer je de kaart uitzoomt, zie je ten westen nog 2 groeves die actiever lijken.

Met vriendelijke groet Bram
Success met zoeken!

Er zijn inderdaad andere groeves in de buurt. Zowiezo zijn er veel groeves in die regio, althans wij zijn er veel tegen gekomen.
Ik ben zelf niet bekent met die andere twee groeves, maar volgens mij zijn ze inderdaad nog actief.
Persoonlijk zou mijn voorkeur naar Resteigne gaan, daar lopen alleen maar wat hagedissen rond en geen grote voertuigen ;) .




Plaats reactie