Megalodon tand

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Plaats reactie
Mats H.
Junior Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2022, 21:55
Megalodon tand

Bericht door Mats H. » 22 apr 2022, 11:09

Goedendag allen,

Momenteel ben ik op zoek naar een Megalodon tand voor mijn collectie. Ik zie dat op Catawiki relatief veel van deze tanden te koop worden aangeboden, maar tegelijkertijd lees ik veel negatieve recensies over het platform Catawiki. (O.a. Verkoop van vervalsingen en beschadigde leveringen)

Nu is mijn vraag wat betrouwbare verkoopkanalen zijn en kent iemand betrouwbare partijen in Nederland waar je eenvoudig fossielen kan aanschaffen zonder je zorgen te hoeven maken over de echtheid etc.?

Mocht iemand tips hebben over op welke aandachtspunten je moet letten bij de aanschaf van een Megalodon tand en wat een normale prijs is dan hoor ik het ook graag!:)

Alvast bedankt!

Groet Mats



 
Max pijpelink
Senior Lid
Berichten: 1016
Lid geworden op: 07 okt 2020, 15:16
Locatie: Zeeuws-vlaanderen
Has thanked: 306 times
Been thanked: 194 times
Re: Megalodon tand

Bericht door Max pijpelink » 22 apr 2022, 13:42

Georockshop hebben er vaak wel een paar en ik kan eventueel ook nog wat vrienden van mij aanbevelen die megalodon tanden verkopen.


altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.

instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max

Gebruikersavatar
FossilDude
Administrator
Berichten: 2362
Lid geworden op: 24 nov 2007, 22:23
Locatie: Leuven, België
Has thanked: 322 times
Been thanked: 304 times
Contacteer:
Re: Megalodon tand

Bericht door FossilDude » 22 apr 2022, 16:28

Max pijpelink schreef: 22 apr 2022, 13:42 Georockshop hebben er vaak wel een paar en ik kan eventueel ook nog wat vrienden van mij aanbevelen die megalodon tanden verkopen.
Inderdaad, GeoRockShop heeft meestal wel Megs voor redelijke prijzen. En is een betrouwbare handelaar.

groet,
Johan


Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)


Plaats reactie