Carboon Sauerland

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gebruikersavatar
jkeijzer
Berichten: 431
Lid geworden op: 22 jan 2012, 11:28
Locatie: Noordwijkerhout
Has thanked: 19 times
Been thanked: 60 times
Re: Carboon Sauerland

Bericht door jkeijzer » 04 sep 2022, 08:44

Jasper den Otter schreef: 03 sep 2022, 21:31 Wat grappig! Dit is de regio waar ik 9 jaar geleden als jongetje van 7 mijn eerste fossielen vond! Ik wil hier nog wel een keer terug naartoe gaan.
Inderdaad wel leuk dat je daar je eerste fossielen hebt gevonden. De fragmenten Posidonia zijn daar niet te missen. Als ik ooit nog eens in de buurt kom dan ga ik daar weer langs, maar hopelijk dan met ander weer. Op de dag dat ik er was, was het bloedheet, de locatie lag vol in de zon en er was geen wind. Niet comfortabel om rustig te zoeken.

Groeten, Jeroen



 
Gebruikersavatar
Jasper den Otter
Berichten: 638
Lid geworden op: 28 jul 2018, 16:11
Locatie: Noord-Holland
Has thanked: 95 times
Been thanked: 113 times
Contacteer:
Re: Carboon Sauerland

Bericht door Jasper den Otter » 04 sep 2022, 13:05

jkeijzer schreef: 04 sep 2022, 08:44
Jasper den Otter schreef: 03 sep 2022, 21:31 Wat grappig! Dit is de regio waar ik 9 jaar geleden als jongetje van 7 mijn eerste fossielen vond! Ik wil hier nog wel een keer terug naartoe gaan.
Inderdaad wel leuk dat je daar je eerste fossielen hebt gevonden. De fragmenten Posidonia zijn daar niet te missen. Als ik ooit nog eens in de buurt kom dan ga ik daar weer langs, maar hopelijk dan met ander weer. Op de dag dat ik er was, was het bloedheet, de locatie lag vol in de zon en er was geen wind. Niet comfortabel om rustig te zoeken.

Groeten, Jeroen
dat was ook een beetje het weer in Winterswijk gisteren, niet ideaal. ik begrijp dat dat niet vol te houden is met jonge kinderen.

Groeten, Jasper Den Otter


Fossielenverslaafd


Plaats reactie