GEZOCHT: Limburgs mosasaurus materiaal

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PachyWhatnotOdon
Beheerder
Berichten: 433
Lid geworden op: 08 jun 2015, 21:00
Locatie: Nederland
Has thanked: 58 times
Been thanked: 75 times
GEZOCHT: Limburgs mosasaurus materiaal

Bericht door PachyWhatnotOdon » 22 feb 2021, 21:57

Hallo allemaal,

Ik besef me dat ik hier waarschijnlijk weinig repliek op zal krijgen, maar onder het motto van "je weet nooit hoe en koe een haas vangt" en met het idee dat jullie er dan in elk geval van op de hoogte zijn: ik zou graag wat mosasaurus-materiaal uit het Limburgse Krijt aan mijn verzameling toevoegen. Dus denk je erover wat van je verzameling af te stoten, weet me te vinden!

Groeten en alvast bedankt,
Alexander.


'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett

 
Gebruikersavatar
PachyWhatnotOdon
Beheerder
Berichten: 433
Lid geworden op: 08 jun 2015, 21:00
Locatie: Nederland
Has thanked: 58 times
Been thanked: 75 times
Re: GEZOCHT: Limburgs mosasaurus materiaal

Bericht door PachyWhatnotOdon » 05 jan 2022, 08:52

Bijna een jaar na dato schrijvens, en nu dit bericht naar de volgende pagina verschoven is, wil ik graag nog even aangeven dat deze zoektocht nog steeds actueel is.

Groeten,
Alexander.


'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett

Gebruikersavatar
PachyWhatnotOdon
Beheerder
Berichten: 433
Lid geworden op: 08 jun 2015, 21:00
Locatie: Nederland
Has thanked: 58 times
Been thanked: 75 times
Re: GEZOCHT: Limburgs mosasaurus materiaal

Bericht door PachyWhatnotOdon » 19 apr 2023, 21:16

Nog steeds zoekende, vooral naar wat zeldzamere soorten tanden (plesiosaurus, Carinodens) en botmateriaal.


'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett

Max pijpelink
Senior Lid
Berichten: 1016
Lid geworden op: 07 okt 2020, 15:16
Locatie: Zeeuws-vlaanderen
Has thanked: 305 times
Been thanked: 193 times
Re: GEZOCHT: Limburgs mosasaurus materiaal

Bericht door Max pijpelink » 20 apr 2023, 09:31

amelchers schreef: 19 apr 2023, 21:16 Nog steeds zoekende, vooral naar wat zeldzamere soorten tanden (plesiosaurus, Carinodens) en botmateriaal.
Ik weet dat joren steurs en Vincent leuver pas flink wat zeereptiel materiaal hebben binnen gekregen. Ook Carinodens belgicus dacht ik. Misschien hun een berichtje sturen!


altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.

instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max


Plaats reactie