TE KOOP: Copal met mug die eieren legt

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Plaats reactie
Tim Baaij
Junior Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 aug 2020, 12:07
Has thanked: 3 times
TE KOOP: Copal met mug die eieren legt

Bericht door Tim Baaij » 11 mar 2021, 00:25

Hi allemaal! :D

Ik ben laatst door wat lades gegaan en heb dit fossiel gevonden,

Een stuk Copal met een mug die eieren legt als insluitsel, samen met wat andere insecten.

Ik zal morgen nog even de afmetingen er op zetten,

Groetjes Tim!
Bijlagen
IMG_20210311_000110.jpg
IMG_20210311_000056.jpg
IMG_20210311_000041.jpg



 
Gebruikersavatar
Smaug
Community Manager
Berichten: 1416
Lid geworden op: 11 nov 2003, 17:14
Has thanked: 224 times
Been thanked: 107 times
Re: TE KOOP: Copal met mug die eieren legt

Bericht door Smaug » 11 mar 2021, 09:23

Beste Tim,

Het is prima dat je hier dit stuk wil verkopen, toch wil ik je op de volgende regels wijzen:

Specifieke regels: onderdeel ‘Vraag en Aanbod’

6.1 Het forumonderdeel "Vraag & Aanbod" is enkel bedoeld om contacten te leggen voor ruil of verkoop van fossielen, gesteenten, mineralen of aanverwant geologisch materiaal, in het bijzonder deze die als doel hebben de eigen collectie te vervolledigen.

In je eerste bericht gaf je aan dat je al een tijdje gestopt was met fossielen verzamelen. Dit gegeven druist in met artikel 6.1.

6.3 Commerciële advertenties zijn niet toegestaan. Hieronder verstaan we zowel alle advertenties van professionele handelaars, als deze advertenties, waarin duidelijk het geldgewin of de winstmaximalisatie centraal staat.

Uit je bericht maakte ik op dat je op zoek bent naar de allerbeste prijs. Op zich is dat logisch, maar dat druist in tegen artikel 6.3.

6.4 Het organiseren van een publieke bieding / verkoop per opbod is niet toegestaan. Als uitzondering op deze regel gelden veilingen voor goede doelen. Neem alvorens hier aan te beginnen eerst contact op met de beheerders.

In eerste instantie gaf je aan dat je het fossiel per opbod wilde verkopen. Dit gaat in tegen artikel 6.4.

Mijn voorstel is: Maak een nieuwe post en geef een realistische richtprijs voor het fossiel. Anders kan je het op marktplaats plaatsen.


My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!

Tim Baaij
Junior Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 aug 2020, 12:07
Has thanked: 3 times
Re: TE KOOP: Copal met mug die eieren legt

Bericht door Tim Baaij » 11 mar 2021, 18:03

Hey Smaug!

Begrepen, ik zal ff een nieuwe post maken,

Fijne dag nog!




Plaats reactie