Te koop gevraagd

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Plaats reactie
fotsirk
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 jan 2015, 18:23
Has thanked: 2 times
Te koop gevraagd

Bericht door fotsirk » 14 jun 2021, 03:10

Iemand een keichousaurus te koop of een iets anders mooi in de aanbieding mvg



 
Vuursteentje79
Berichten: 169
Lid geworden op: 18 jul 2016, 16:53
Been thanked: 8 times
Re: Te koop gevraagd

Bericht door Vuursteentje79 » 14 jun 2021, 21:26



Verzameling fossielen = bijeengebrachte verwondering.

Gebruikersavatar
PachyWhatnotOdon
Beheerder
Berichten: 433
Lid geworden op: 08 jun 2015, 21:00
Locatie: Nederland
Has thanked: 58 times
Been thanked: 75 times
Re: Te koop gevraagd

Bericht door PachyWhatnotOdon » 14 jun 2021, 23:51

Tja, een lastig fossiel om zo te vragen. Op zich vind je ze genoeg op internet (o.a., hier), maar de kwaliteit laat doorgaans veel te wensen over. Er wordt ook veel aan geknutseld en mee gesjoemeld, dus oppassen geblazen wanneer je iets op het oog hebt (de stukken op de site die ik noemde zijn bijvoorbeeld niet erg hoogwaardig)! De prijs is ook behoorlijk van de kwaliteit afhankelijk, dus wat je kunt krijgen is geheel afhankelijk van je budget.

Zelf kan ik je helaas niets aanbieden, maar kan je wel aangeraden iets als CataWiki goed in de gaten te houden. Hier worden best vaak Keichosaurus-fossielen verkocht. Het gros is de moeite niet waard, maar af en toe komen er best goede stukken voorbij. Houd er echter rekening mee dat de betere exemplaren al gauw €500 of meer kunnen kosten... Maar misschien dat er forumleden zijn waar je direct me kunt handelen - dat houdt de kosten dan wat meer in de perken...


'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett

fotsirk
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 jan 2015, 18:23
Has thanked: 2 times
Re: Te koop gevraagd

Bericht door fotsirk » 16 jun 2021, 02:17

Ok bedankt ik bekijk het even en wacht nog wel wat af .
Ik heb er al 1 maar wil er nog een tweede . Eventueel heb ik wel wat ruilmateriaal ook zoals carcharodontosaurus tanden en een masasaurus kaak in matrix dat eventueel weg mag.




Plaats reactie