Zeef met standaard

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rick99
Berichten: 725
Lid geworden op: 13 jun 2012, 16:10
Zeef met standaard

Bericht door Rick99 » 12 aug 2021, 12:44

Hallo,
Ik ben opzoek naar een zeef inclusief standaard. Heeft er iemand toevallig een die ik zou kunnen overnemen. Mocht dit het geval zijn, stuur even een mailtje :)

Rick



 
Max pijpelink
Senior Lid
Berichten: 1016
Lid geworden op: 07 okt 2020, 15:16
Locatie: Zeeuws-vlaanderen
Has thanked: 306 times
Been thanked: 194 times
Re: Zeef met standaard

Bericht door Max pijpelink » 13 aug 2021, 23:28

Rick99 schreef: 12 aug 2021, 12:44 Hallo,
Ik ben opzoek naar een zeef inclusief standaard. Heeft er iemand toevallig een die ik zou kunnen overnemen. Mocht dit het geval zijn, stuur even een mailtje :)

Rick
Ik heb overlaatst een zeef van 1m bij 0,5m kunnen hallen bij een plantenmarkt voor 2€. Als je een beetje handig ben kan je zo een onderstel van een tafeltje erop schroeven en heb je hetzelfde principe. De gaatjes van de zeef waren ongeveer 0,7x 0,7mm


altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.

instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max

Gebruikersavatar
Smaug
Community Manager
Berichten: 1416
Lid geworden op: 11 nov 2003, 17:14
Has thanked: 224 times
Been thanked: 107 times
Re: Zeef met standaard

Bericht door Smaug » 14 aug 2021, 10:38

Even voor de duidelijkheid, Max: Je mag niet in duinen of andere zeewering graven. Ook al gooi je het daarna wellicht zelf weer dicht. Anders: Veel plezier!


My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!

Max pijpelink
Senior Lid
Berichten: 1016
Lid geworden op: 07 okt 2020, 15:16
Locatie: Zeeuws-vlaanderen
Has thanked: 306 times
Been thanked: 194 times
Re: Zeef met standaard

Bericht door Max pijpelink » 15 aug 2021, 07:18

Smaug schreef: 14 aug 2021, 10:38 Even voor de duidelijkheid, Max: Je mag niet in duinen of andere zeewering graven. Ook al gooi je het daarna wellicht zelf weer dicht. Anders: Veel plezier!
In duinen en andere zeeweringen zal ik ook nooit graven. Ik wordt er namelijk ook zelf door beschermd.Ik ga m’n zeef gewoon op het strand gebruiken. ( en niet zo diep als menig Duitser doe ;)


altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.

instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max


Plaats reactie