Waarde zeehondenwervels??

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Plaats reactie
Max pijpelink
Senior Lid
Berichten: 1016
Lid geworden op: 07 okt 2020, 15:16
Locatie: Zeeuws-vlaanderen
Has thanked: 306 times
Been thanked: 194 times
Waarde zeehondenwervels??

Bericht door Max pijpelink » 10 sep 2021, 14:10

Beste, op de beurs in St gillis-waas had ik een mooi bakje met 8 zeehondenwervels op de kop getikt uit de Noordzee.
Ik weet dat zeehond fossielen een redelijke zeldzaamheid hebben en ook misschien m’n aankoop wil terugverdienen met wat winst vraag ik me de waarde van de wervels per stuk af.

Er is helaas wel met lijm geklodderd en helaas ben ik er nog niet achter wat voor lijm het is dus mogelijk dat dat de prijs omlaag zal halen, momenteel lijkt het me van die hobbylijm/houtlijm.

Het is nog niet zeker wat ik in de verkoop doe en of het überhaupt in de verkoop kom maar wilde het toch even weten.

Een vriend van me zei een waarde van ongeveer 20€ Per stuk( 20€ is wat ik voor het hele doosje heb gegeven :D ) alleen hangt het natuurlijk ook nog af van wat de gek ervoor geeft.
Bijlagen
0C7638E2-0EBF-4137-B162-521CDA5A884F.jpeg


altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.

instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max

 
Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 6844
Lid geworden op: 28 mar 2006, 17:11
Has thanked: 285 times
Been thanked: 300 times
Contacteer:
Re: Waarde zeehondenwervels??

Bericht door sjaak » 10 sep 2021, 23:19

Het is, zoals met veel fossielen, zoals je al zegt wat de gek er voor geeft.
Ik weet niet hoe de vriend er bij komt, maar ik zou er maar niet teveel van verwachten. Ik vraag mij allereerst af waarom deze fossiel zouden zijn.


Groet,

Niels

Gebruikersavatar
Jasper den Otter
Berichten: 638
Lid geworden op: 28 jul 2018, 16:11
Locatie: Noord-Holland
Has thanked: 95 times
Been thanked: 110 times
Contacteer:
Re: Waarde zeehondenwervels??

Bericht door Jasper den Otter » 26 sep 2021, 09:09

ze zien er niet fossiel uit.


Fossielenverslaafd


Plaats reactie