Krijt Haaientanden verzameling marktplaats

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
masteroffossiles
Berichten: 1287
Lid geworden op: 06 feb 2007, 20:21
Has thanked: 27 times
Been thanked: 9 times
Krijt Haaientanden verzameling marktplaats

Bericht door masteroffossiles » 07 apr 2022, 17:17

Beste Forumleden,

Zoals velen al hebben gezien staat er een verzameling met Krijt haaientanden te koop op marktplaats.
Nu heb ik zelf het budget niet om deze verzameling over te kopen, maar als de persoon die de veiling uiteindelijk wint contact met mij kan opnemen (via een Privébericht hier op het forum) dan zou ik dat zeer op prijs stellen.
Er zitten bij de veiling namelijk een aantal Squalicorax en Pseudocorax tanden uit verschillende lagen die nog niet in mijn verzameling aanwezig zijn.
Ik hoop dat de winnaar wellicht een paar tanden van deze verzameling zou willen doorverkopen.
Ik zou in ieder geval een tand uit iedere laag (Lanaye Mbr, Eben-Emael Mbr en Nekum Mbr) willen overkopen.
In ieder geval alvast bedankt voor de reactie,
Met vriendelijke groet,
Sander

P.S. voor het geval iemand zich afvraagt wat er wel al in mijn verzameling aanwezig is: mijn NL/BE Squalicorax verzameling staat hier op het forum in de galerij, en een deel van het totaal staat op The Fossil Forum in een van de topics.



 
Gebruikersavatar
alberto shark
Berichten: 349
Lid geworden op: 17 jun 2015, 13:12
Locatie: Helmond (Nederland)
Has thanked: 22 times
Been thanked: 55 times
Re: Krijt Haaientanden verzameling marktplaats

Bericht door alberto shark » 07 apr 2022, 19:57

masteroffossiles schreef: 07 apr 2022, 17:17 Beste Forumleden,

Zoals velen al hebben gezien staat er een verzameling met Krijt haaientanden te koop op marktplaats.
Nu heb ik zelf het budget niet om deze verzameling over te kopen, maar als de persoon die de veiling uiteindelijk wint contact met mij kan opnemen (via een Privébericht hier op het forum) dan zou ik dat zeer op prijs stellen.
Er zitten bij de veiling namelijk een aantal Squalicorax en Pseudocorax tanden uit verschillende lagen die nog niet in mijn verzameling aanwezig zijn.
Ik hoop dat de winnaar wellicht een paar tanden van deze verzameling zou willen doorverkopen.
Ik zou in ieder geval een tand uit iedere laag (Lanaye Mbr, Eben-Emael Mbr en Nekum Mbr) willen overkopen.
In ieder geval alvast bedankt voor de reactie,
Met vriendelijke groet,
Sander

P.S. voor het geval iemand zich afvraagt wat er wel al in mijn verzameling aanwezig is: mijn NL/BE Squalicorax verzameling staat hier op het forum in de galerij, en een deel van het totaal staat op The Fossil Forum in een van de topics.
Hallo Sander,
ik heb een soortgelijke vraag. Er zitten andere soorten bij waar ik wel interesse in hebt als ik ze wat uitgebreider op foto's kan krijgen. Ik heb aan de verkoper gevraagd of aparte deelverkoop mogelijk is maar heb helaas geen antwoord gekregen. Er zullen wel bepaalde redenen hiervoor zijn. Hetzelfde geldt voor eventuele Mosasaurus tanden. Ik meen dat alles uit de ENCI komt.
Dus dezelfde oproep aan de uiteindelijke koper(s) om mij te benaderen hierover. :D

Succes met jouw interesse hiervoor!



Max pijpelink
Senior Lid
Berichten: 1016
Lid geworden op: 07 okt 2020, 15:16
Locatie: Zeeuws-vlaanderen
Has thanked: 306 times
Been thanked: 194 times
Re: Krijt Haaientanden verzameling marktplaats

Bericht door Max pijpelink » 07 apr 2022, 21:23

alberto shark schreef: 07 apr 2022, 19:57
masteroffossiles schreef: 07 apr 2022, 17:17 Beste Forumleden,

Zoals velen al hebben gezien staat er een verzameling met Krijt haaientanden te koop op marktplaats.
Nu heb ik zelf het budget niet om deze verzameling over te kopen, maar als de persoon die de veiling uiteindelijk wint contact met mij kan opnemen (via een Privébericht hier op het forum) dan zou ik dat zeer op prijs stellen.
Er zitten bij de veiling namelijk een aantal Squalicorax en Pseudocorax tanden uit verschillende lagen die nog niet in mijn verzameling aanwezig zijn.
Ik hoop dat de winnaar wellicht een paar tanden van deze verzameling zou willen doorverkopen.
Ik zou in ieder geval een tand uit iedere laag (Lanaye Mbr, Eben-Emael Mbr en Nekum Mbr) willen overkopen.
In ieder geval alvast bedankt voor de reactie,
Met vriendelijke groet,
Sander

P.S. voor het geval iemand zich afvraagt wat er wel al in mijn verzameling aanwezig is: mijn NL/BE Squalicorax verzameling staat hier op het forum in de galerij, en een deel van het totaal staat op The Fossil Forum in een van de topics.
Hallo Sander,
ik heb een soortgelijke vraag. Er zitten andere soorten bij waar ik wel interesse in hebt als ik ze wat uitgebreider op foto's kan krijgen. Ik heb aan de verkoper gevraagd of aparte deelverkoop mogelijk is maar heb helaas geen antwoord gekregen. Er zullen wel bepaalde redenen hiervoor zijn. Hetzelfde geldt voor eventuele Mosasaurus tanden. Ik meen dat alles uit de ENCI komt.
Dus dezelfde oproep aan de uiteindelijke koper(s) om mij te benaderen hierover. :D

Succes met jouw interesse hiervoor!
Hij had meerdere dingen te koop onder biedingen, zoals ook een mosasaurus snuit. Echter was niet alles te koop, hij wilde kijken wat men ervoor betaalde. Ik dacht dat die mosasaurus tanden ook niet te koop waren. De haaientanden waren wel te koop.


altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.

instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max

Gebruikersavatar
masteroffossiles
Berichten: 1287
Lid geworden op: 06 feb 2007, 20:21
Has thanked: 27 times
Been thanked: 9 times
Re: Krijt Haaientanden verzameling marktplaats

Bericht door masteroffossiles » 07 apr 2022, 23:38

Ik weet waar het vandaan komt, en dat is niet ENCI. Maar ik weet niet of de vindplaats genoemd mag worden dus hierbij doe ik dat niet.
Ik ga ervanuit dat alles gewoon te koop is, vanuit de persoonlijke gesprekken die ik met de verkoper had bleek niet dat hij ze niet wilde verkopen. En daarbij staat het bod voor de mosasaurus tanden toch al heel erg hoog (hoger dan mijn budget was), dus ik ga er wel vanuit dat het allemaal voor de verkoop is.
Gr,
Sander



Gebruikersavatar
hubertus68
Berichten: 3216
Lid geworden op: 12 nov 2012, 10:24
Has thanked: 43 times
Been thanked: 289 times
Re: Krijt Haaientanden verzameling marktplaats

Bericht door hubertus68 » 08 apr 2022, 06:18

Een link naar het aanbod OP Marktplatz zu best handig zijn.



Gebruikersavatar
Smaug
Community Manager
Berichten: 1416
Lid geworden op: 11 nov 2003, 17:14
Has thanked: 224 times
Been thanked: 107 times
Re: Krijt Haaientanden verzameling marktplaats

Bericht door Smaug » 08 apr 2022, 09:38

Ik denk dat het om deze aanbieder gaat: https://www.marktplaats.nl/u/alopleuron/2699688/ En je moet echt diepe zakken hebben... 4250 euro... :o


My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!


Plaats reactie