[Gezocht] Placodus gigas kies

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PachyWhatnotOdon
Beheerder
Berichten: 433
Lid geworden op: 08 jun 2015, 21:00
Locatie: Nederland
Has thanked: 58 times
Been thanked: 75 times
[Gezocht] Placodus gigas kies

Bericht door PachyWhatnotOdon » 29 aug 2022, 00:51

Hallo allemaal,

Zojuist door een stommiteit de kans op de online aanschaf van een exemplaar verspeeld, dus nu probeer ik het maar zo. Maar: ik ben op zoek naar een ongebroken en ongerestaureerde kies van een Placodus gigas (zo'n platte tand). Ik weet dat deze zeldzaam zijn, maar omdat ik twee fragmentarische heb en dus net frustrerend genoeg precies zo'n compleet exemplaar gemist heb, dacht ik het via deze weg maar eens te proberen. Mocht je zo'n tand hebben die je wel zou willen verkopen, laat me dat dan graag via een PB even weten. Alvast heel erg bedankt! :D


'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett

 
Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 224
Lid geworden op: 04 nov 2006, 19:14
Has thanked: 29 times
Been thanked: 50 times
Re: [Gezocht] Placodus gigas kies

Bericht door Martin » 06 sep 2022, 23:32

Echt balen, ik wilde dezelfde kies kopen. Maar helaas zat ik niet op te letten bij het bieden, maar had hem jou ook gegund hoor. Ik zou bij Ebay in dit soort gevallen graag zien dat ze net als bij Catawiki bij elk bod het aftellen van de veilingtijd met een minuut verlengen. Voor de verkopende partij ook fijn. Alleen als je zelf op het hoogste bod staat bij aflopen dan is dat weer vervelend. Helaas we hebben er allebei naast gegrepen 😞.

Ik kreeg laatst wel een heel mooi Cyamodus kaakdeel aangeboden met twee kiezen. Misschien voor jou interessant als je ook in Placodus geïnteresseerd bent. Voor mij helaas ver boven budget in deze dure periode met schoolgaande kinderen 😉. Zal je een PM met gegevens sturen.



Gebruikersavatar
PachyWhatnotOdon
Beheerder
Berichten: 433
Lid geworden op: 08 jun 2015, 21:00
Locatie: Nederland
Has thanked: 58 times
Been thanked: 75 times
Re: [Gezocht] Placodus gigas kies

Bericht door PachyWhatnotOdon » 19 apr 2023, 21:12

Nog altijd op zoek :)


'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett


Plaats reactie