PaleoTime-NL 2020: ik neem mee / ik zoek

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Gebruikersavatar
FossilDude
Administrator
Berichten: 2362
Lid geworden op: 24 nov 2007, 22:23
Locatie: Leuven, België
Has thanked: 322 times
Been thanked: 304 times
Contacteer:
PaleoTime-NL 2020: ik neem mee / ik zoek

Bericht door FossilDude » 27 jan 2020, 12:57

Over anderhalve maand is het weer zo ver, onze PaleoTime-NL internationale fossielenbeurs in Harderwijk (NL). Bij deze als gebruikelijk weer een "ik neem mee/ik zoek"-topic, waarin mensen kunnen aangeven waar ze naar op zoek zijn, en wat ze zelf aan materiaal mee kunnen nemen naar de beurs dit jaar.

Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat er tussen de formumleden materiaal de weg naar de juiste collectie kan vinden! Afspraken maken voor verkoop kan en mag, maar ook ruilen is toegestaan en wordt zelfs aangemoedigd.

Meer informatie over dit evenement kan je vinden op de website www.paleotime.nl en op de facebook-pagina van PaleoTime-NL 2020.


Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)

 
Gebruikersavatar
alberto shark
Berichten: 349
Lid geworden op: 17 jun 2015, 13:12
Locatie: Helmond (Nederland)
Has thanked: 22 times
Been thanked: 55 times
Re: PaleoTime-NL 2020: ik neem mee / ik zoek

Bericht door alberto shark » 27 jan 2020, 18:56

FossilDude schreef: 27 jan 2020, 12:57 Over anderhalve maand is het weer zo ver, onze PaleoTime-NL internationale fossielenbeurs in Harderwijk (NL). Bij deze als gebruikelijk weer een "ik neem mee/ik zoek"-topic, waarin mensen kunnen aangeven waar ze naar op zoek zijn, en wat ze zelf aan materiaal mee kunnen nemen naar de beurs dit jaar.

Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat er tussen de formumleden materiaal de weg naar de juiste collectie kan vinden! Afspraken maken voor verkoop kan en mag, maar ook ruilen is toegestaan en wordt zelfs aangemoedigd.

Meer informatie over dit evenement kan je vinden op de website www.paleotime.nl en op de facebook-pagina van PaleoTime-NL 2020.
Hallo Johan,
zijn er nog meters beschikbaar voor eventuele standhouders?
Komt er net zoals in Belgie vorig jaar ook weer een lijst beschikbaar met aanwezige standhouders en hun aangeboden materiaal en of ze bereid zijn tot ruil? Helaas valt dat laatste vaak tegen in de praktijk.



Gebruikersavatar
FossilDude
Administrator
Berichten: 2362
Lid geworden op: 24 nov 2007, 22:23
Locatie: Leuven, België
Has thanked: 322 times
Been thanked: 304 times
Contacteer:
Re: PaleoTime-NL 2020: ik neem mee / ik zoek

Bericht door FossilDude » 27 jan 2020, 20:48

alberto shark schreef: 27 jan 2020, 18:56 zijn er nog meters beschikbaar voor eventuele standhouders?
Komt er net zoals in Belgie vorig jaar ook weer een lijst beschikbaar met aanwezige standhouders en hun aangeboden materiaal en of ze bereid zijn tot ruil? Helaas valt dat laatste vaak tegen in de praktijk.
Hoi Albert,

Ja er zijn nog tafels beschikbaar voor standhouders. Inschrijven kan via https://www.paleotime.nl/classic/nl/inschrijven

Er komt ook een lijst met standhouders. We zullen alleen niet in staat zijn om een overzicht te geven van het aangeboden materiaal, of van wie er bereidt is tot ruilen.

Groet,
Johan


Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)

Gebruikersavatar
alberto shark
Berichten: 349
Lid geworden op: 17 jun 2015, 13:12
Locatie: Helmond (Nederland)
Has thanked: 22 times
Been thanked: 55 times
Re: PaleoTime-NL 2020: ik neem mee / ik zoek

Bericht door alberto shark » 27 jan 2020, 22:13

FossilDude schreef: 27 jan 2020, 20:48
alberto shark schreef: 27 jan 2020, 18:56 zijn er nog meters beschikbaar voor eventuele standhouders?
Komt er net zoals in Belgie vorig jaar ook weer een lijst beschikbaar met aanwezige standhouders en hun aangeboden materiaal en of ze bereid zijn tot ruil? Helaas valt dat laatste vaak tegen in de praktijk.
Hoi Albert,

Ja er zijn nog tafels beschikbaar voor standhouders. Inschrijven kan via https://www.paleotime.nl/classic/nl/inschrijven

Er komt ook een lijst met standhouders. We zullen alleen niet in staat zijn om een overzicht te geven van het aangeboden materiaal, of van wie er bereidt is tot ruilen.

Groet,
Johan

waarom niet ??



Gebruikersavatar
FossilDude
Administrator
Berichten: 2362
Lid geworden op: 24 nov 2007, 22:23
Locatie: Leuven, België
Has thanked: 322 times
Been thanked: 304 times
Contacteer:
Re: PaleoTime-NL 2020: ik neem mee / ik zoek

Bericht door FossilDude » 27 jan 2020, 23:03

alberto shark schreef: 27 jan 2020, 22:13
FossilDude schreef: 27 jan 2020, 20:48
alberto shark schreef: 27 jan 2020, 18:56 zijn er nog meters beschikbaar voor eventuele standhouders?
Komt er net zoals in Belgie vorig jaar ook weer een lijst beschikbaar met aanwezige standhouders en hun aangeboden materiaal en of ze bereid zijn tot ruil? Helaas valt dat laatste vaak tegen in de praktijk.
Hoi Albert,

Ja er zijn nog tafels beschikbaar voor standhouders. Inschrijven kan via https://www.paleotime.nl/classic/nl/inschrijven

Er komt ook een lijst met standhouders. We zullen alleen niet in staat zijn om een overzicht te geven van het aangeboden materiaal, of van wie er bereidt is tot ruilen.

Groet,
Johan

waarom niet ??
Omdat je daarvoor van alle standhouders informatie nodig hebt. Die informatie verkrijgen is veel werk en kost veel tijd, die hebben we niet.


Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)

Vuursteentje79
Berichten: 169
Lid geworden op: 18 jul 2016, 16:53
Been thanked: 8 times
Re: PaleoTime-NL 2020: ik neem mee / ik zoek

Bericht door Vuursteentje79 » 29 feb 2020, 14:28

Hi! Al nieuws of de lijst met standhouders bekend?
Kijk er al naar uit!

Grtzzz,

Vuursteentje


Verzameling fossielen = bijeengebrachte verwondering.

Gebruikersavatar
alberto shark
Berichten: 349
Lid geworden op: 17 jun 2015, 13:12
Locatie: Helmond (Nederland)
Has thanked: 22 times
Been thanked: 55 times
Re: PaleoTime-NL 2020: ik neem mee / ik zoek

Bericht door alberto shark » 03 mar 2020, 18:49

Vuursteentje79 schreef: 29 feb 2020, 14:28 Hi! Al nieuws of de lijst met standhouders bekend?
Kijk er al naar uit!

Grtzzz,

Vuursteentje
Hallo Vuursteentje,

Mogelijk is jouw vraag gemist door de organisatie want ik heb hierop nog geen antwoord gezien.
Omdat ik op de reservelijst sta van standhouders zou ik graag zsm ook meer nieuws hierover willen vernemen.

Is er misschien nog sprake dat de beurs niet door kan gaan vanwege alle virusontwikkelingen deze dagen?



Gebruikersavatar
FossilDude
Administrator
Berichten: 2362
Lid geworden op: 24 nov 2007, 22:23
Locatie: Leuven, België
Has thanked: 322 times
Been thanked: 304 times
Contacteer:
Re: PaleoTime-NL 2020: ik neem mee / ik zoek

Bericht door FossilDude » 03 mar 2020, 20:48

Vuursteentje79 schreef: 29 feb 2020, 14:28 Hi! Al nieuws of de lijst met standhouders bekend?
Kijk er al naar uit!

Grtzzz,

Vuursteentje
Hoi Vuursteentje,

De lijst met standhouders zal deze week bekend gemaakt worden. Waarschijnlijk morgen of donderdag.

vriendelijke groet,
Johan


Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)

Gebruikersavatar
FossilDude
Administrator
Berichten: 2362
Lid geworden op: 24 nov 2007, 22:23
Locatie: Leuven, België
Has thanked: 322 times
Been thanked: 304 times
Contacteer:
Re: PaleoTime-NL 2020: ik neem mee / ik zoek

Bericht door FossilDude » 03 mar 2020, 21:04

alberto shark schreef: 03 mar 2020, 18:49
Vuursteentje79 schreef: 29 feb 2020, 14:28 Hi! Al nieuws of de lijst met standhouders bekend?
Kijk er al naar uit!

Grtzzz,

Vuursteentje
Hallo Vuursteentje,

Mogelijk is jouw vraag gemist door de organisatie want ik heb hierop nog geen antwoord gezien.
Omdat ik op de reservelijst sta van standhouders zou ik graag zsm ook meer nieuws hierover willen vernemen.

Is er misschien nog sprake dat de beurs niet door kan gaan vanwege alle virusontwikkelingen deze dagen?
Op dit moment gaan we er vanuit dat PaleoTime-NL 2020 gewoon door zal kunnen gaan zoals gepland. Uiteraard is het wel een realistische mogelijkheid dat de organisatie op het laatste moment genoodzaakt wordt om PaleoTime-NL af te gelasten, mocht de situatie rond het coronavirus verslechteren. Tot op heden zijn er echter geen aanwijzingen dat het RIVM zal besluiten of bevelen om alle evenementen in Nederland af te gelasten.

In de tussentijd zullen wij iedereen op de hoogte houden van de laatste ontwikkeling omtrent het coronavirus in Nederland, en zullen wij de noodzakelijke acties ondernemen als de overheid en gezondheidszorginstellingen dat van ons verlangen.

groet,
Johan


Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)

Gebruikersavatar
FossilDude
Administrator
Berichten: 2362
Lid geworden op: 24 nov 2007, 22:23
Locatie: Leuven, België
Has thanked: 322 times
Been thanked: 304 times
Contacteer:
Re: PaleoTime-NL 2020: ik neem mee / ik zoek

Bericht door FossilDude » 04 mar 2020, 13:16

Vuursteentje79 schreef: 29 feb 2020, 14:28 Hi! Al nieuws of de lijst met standhouders bekend?
Kijk er al naar uit!

Grtzzz,

Vuursteentje
Inmiddels hebben we de lijst met standhouders hier gepubliceerd: https://www.paleotime.nl/classic/nl/2020

groet,
Johan


Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)


Plaats reactie