PaleoTime-NL 2020: ik neem mee / ik zoek

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Gebruikersavatar
Spongebob
Berichten: 4339
Lid geworden op: 22 dec 2007, 22:41
Has thanked: 273 times
Been thanked: 350 times
Re: PaleoTime-NL 2020: ik neem mee / ik zoek

Bericht door Spongebob » 08 mar 2020, 16:53

Ik overweeg een aantal Zürcherella's mee te nemen.
Moet eens een beetje opruimen, hoewel dat niet meevalt.
Hopelijk is er interesse voor.
Bijlagen
IMG_2185.JPG


Time fades away (Neil Young)

 
Gebruikersavatar
Frederik
Administrator
Berichten: 8668
Lid geworden op: 28 sep 2003, 20:33
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Re: PaleoTime-NL 2020: ik neem mee / ik zoek

Bericht door Frederik » 09 mar 2020, 11:59

TRILOLAB zal zoals gebruikelijk aanwezig zijn met een preparatiedemo. Hier kan je terecht voor al je vragen rond de mechanische preparatie van fossielen: van hoe je een luchtdruksysteem opbouwt en uitrust met pneumatische beitels en zandstralers, tot onderhoud, tot het gebruik van lijmen, en ga zo maar door. Bovendien kan je letterlijk over de schouder meekijken en een live preparatie volgen.
Bijlagen
beurs19.JPG


Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Gebruikersavatar
alberto shark
Berichten: 349
Lid geworden op: 17 jun 2015, 13:12
Locatie: Helmond (Nederland)
Has thanked: 22 times
Been thanked: 55 times
Re: PaleoTime-NL 2020: ik neem mee / ik zoek

Bericht door alberto shark » 11 mar 2020, 11:02

FossilDude schreef: 03 mar 2020, 21:04
alberto shark schreef: 03 mar 2020, 18:49
Vuursteentje79 schreef: 29 feb 2020, 14:28 Hi! Al nieuws of de lijst met standhouders bekend?
Kijk er al naar uit!

Grtzzz,

Vuursteentje
Hallo Vuursteentje,

Mogelijk is jouw vraag gemist door de organisatie want ik heb hierop nog geen antwoord gezien.
Omdat ik op de reservelijst sta van standhouders zou ik graag zsm ook meer nieuws hierover willen vernemen.

Is er misschien nog sprake dat de beurs niet door kan gaan vanwege alle virusontwikkelingen deze dagen?
Op dit moment gaan we er vanuit dat PaleoTime-NL 2020 gewoon door zal kunnen gaan zoals gepland. Uiteraard is het wel een realistische mogelijkheid dat de organisatie op het laatste moment genoodzaakt wordt om PaleoTime-NL af te gelasten, mocht de situatie rond het coronavirus verslechteren. Tot op heden zijn er echter geen aanwijzingen dat het RIVM zal besluiten of bevelen om alle evenementen in Nederland af te gelasten.

In de tussentijd zullen wij iedereen op de hoogte houden van de laatste ontwikkeling omtrent het coronavirus in Nederland, en zullen wij de noodzakelijke acties ondernemen als de overheid en gezondheidszorginstellingen dat van ons verlangen.

groet,
Johan
Hallo Johan,
ik heb je gisteren proberen te mailen maar kreeg steeds een foutmelding:
SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<contact@paleontica.org>:
550 Email blocked by bl.spamcop.net

Ik hoef geen vrijgekomen tafels, ik mijd dit soort bijeenkomsten voorlopig. Gaat het nog wel door?

groet,
Albert




Plaats reactie