PaleoTime-NL 2020: Actuele zaken/corona

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Smaug
Community Manager
Berichten: 1416
Lid geworden op: 11 nov 2003, 17:14
Has thanked: 224 times
Been thanked: 107 times
PaleoTime-NL 2020: Actuele zaken/corona

Bericht door Smaug » 11 mar 2020, 13:12

De organisatie van PaleoTime-NL volgt de ontwikkelingen rondom het coronavirus op de voet en volgt hierin het advies van het RIVM (het Nederlandse Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) over de eventueel te nemen maatregelen rond de gezondheid van bezoekers en vrijwilligers van ons evenement.

Tot op heden heeft het RIVM nog geen beperkende maatregelen afgegeven voor de regio Noord- en Oost-Gelderland, waar PaleoTime-NL plaatsvindt. Op dit moment gaan wij er nog vanuit dat het evenement dus gewoon door kan gaan. Momenteel geldt in deze regio slechts het advies vanuit het RIVM voor bezoekers van evenementen om regelmatig je handen te wassen, in de binnenkant van je elleboog te hoesten of niezen, papieren zakdoekjes te gebruiken en geen handen te schudden.

Verder adviseren wij bezoekers om tijdens PaleoTime-NL gepaste afstand elkaar te bewaren en op te letten met persoonlijke hygiëne. Daarnaast vragen wij mensen die last hebben van verkoudheidsklachten of koorts, dan wel in de afgelopen twee weken in een risicogebied zijn geweest, dringend om alstublieft niet naar PaleoTime-NL te komen. Indien noodzakelijk breiden wij onze maatregelen verder uit. De gezondheid van onze gasten en vrijwilligers nemen wij hierin uiterst serieus.

Gelukkig zijn er tot op heden geen aanwijzingen dat het RIVM of de Nederlandse overheid verdere beperkende maatregelen zal uitvaardigen. Op dit moment gaan we er dus vanuit dat PaleoTime-NL 2020 gewoon door zal kunnen gaan zal gepland.

Hou vooral onze website en facebookpagina de komende dagen nauwlettend in de gaten. Als er eventuele aanvullende maatregelen genomen worden, of als het evenement last-minute op last van de overheid wordt afgelast, zullen wij dat daar bekend maken.

met vriendelijke groet,
de organisatie van PaleoTime-NL


My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!

 
Gebruikersavatar
alberto shark
Berichten: 349
Lid geworden op: 17 jun 2015, 13:12
Locatie: Helmond (Nederland)
Has thanked: 22 times
Been thanked: 55 times
Re: PaleoTime-NL 2020: Actuele zaken/corona

Bericht door alberto shark » 11 mar 2020, 18:46

Smaug schreef: 11 mar 2020, 13:12 De organisatie van PaleoTime-NL volgt de ontwikkelingen rondom het coronavirus op de voet en volgt hierin het advies van het RIVM (het Nederlandse Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) over de eventueel te nemen maatregelen rond de gezondheid van bezoekers en vrijwilligers van ons evenement.

Tot op heden heeft het RIVM nog geen beperkende maatregelen afgegeven voor de regio Noord- en Oost-Gelderland, waar PaleoTime-NL plaatsvindt. Op dit moment gaan wij er nog vanuit dat het evenement dus gewoon door kan gaan. Momenteel geldt in deze regio slechts het advies vanuit het RIVM voor bezoekers van evenementen om regelmatig je handen te wassen, in de binnenkant van je elleboog te hoesten of niezen, papieren zakdoekjes te gebruiken en geen handen te schudden.

Verder adviseren wij bezoekers om tijdens PaleoTime-NL gepaste afstand elkaar te bewaren en op te letten met persoonlijke hygiëne. Daarnaast vragen wij mensen die last hebben van verkoudheidsklachten of koorts, dan wel in de afgelopen twee weken in een risicogebied zijn geweest, dringend om alstublieft niet naar PaleoTime-NL te komen. Indien noodzakelijk breiden wij onze maatregelen verder uit. De gezondheid van onze gasten en vrijwilligers nemen wij hierin uiterst serieus.

Gelukkig zijn er tot op heden geen aanwijzingen dat het RIVM of de Nederlandse overheid verdere beperkende maatregelen zal uitvaardigen. Op dit moment gaan we er dus vanuit dat PaleoTime-NL 2020 gewoon door zal kunnen gaan zal gepland.

Hou vooral onze website en facebookpagina de komende dagen nauwlettend in de gaten. Als er eventuele aanvullende maatregelen genomen worden, of als het evenement last-minute op last van de overheid wordt afgelast, zullen wij dat daar bekend maken.

met vriendelijke groet,
de organisatie van PaleoTime-NL
Hallo organisatie,
begrijpelijk dat er twijfel is.

Maar wat is gepaste afstand bewaren ??
Als ik standhouder zou zijn sta ik op minder dan 1 meter van bezoekers af tegenover mij...
Het lijkt me veel beter het af te gelasten en een nieuwe datum bepalen.

groet,
Alberto



Diederich
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2010, 13:16
Re: PaleoTime-NL 2020: Actuele zaken/corona

Bericht door Diederich » 11 mar 2020, 22:32

Eerlijk gezegd vind ik dat jullie je verantwoordelijkheid moeten nemen en de boel moeten cancelen. Voor standhouders is afstand bewaren nog te doen - de kraam zit er tussen. Bezoekers schuifelen schouder aan schouder door de paden als de opkomst is als vorig jaar. Ik zou graag komen, maar blijf zaterdag weg.
Zie uitzending van Nieuwsuur van woensdagavond en trek je conclusies


Diederich

Gebruikersavatar
alberto shark
Berichten: 349
Lid geworden op: 17 jun 2015, 13:12
Locatie: Helmond (Nederland)
Has thanked: 22 times
Been thanked: 55 times
Re: PaleoTime-NL 2020: Actuele zaken/corona

Bericht door alberto shark » 12 mar 2020, 08:00

Diederich schreef: 11 mar 2020, 22:32 Eerlijk gezegd vind ik dat jullie je verantwoordelijkheid moeten nemen en de boel moeten cancelen. Voor standhouders is afstand bewaren nog te doen - de kraam zit er tussen. Bezoekers schuifelen schouder aan schouder door de paden als de opkomst is als vorig jaar. Ik zou graag komen, maar blijf zaterdag weg.
Zie uitzending van Nieuwsuur van woensdagavond en trek je conclusies
juist



Gebruikersavatar
Dino15
Berichten: 1635
Lid geworden op: 11 dec 2010, 15:30
Locatie: Eindhoven, nederland.
Has thanked: 62 times
Been thanked: 184 times
Re: PaleoTime-NL 2020: Actuele zaken/corona

Bericht door Dino15 » 12 mar 2020, 08:53

Ik zou ook graag komen heb er erg naar uitgekeken, maar ik zou het niet erg vinden als het verzet wordt.

Nick.


Trying to find a great white for years now,
still no succes.:(

Gebruikersavatar
Spongebob
Berichten: 4339
Lid geworden op: 22 dec 2007, 22:41
Has thanked: 271 times
Been thanked: 348 times
Re: PaleoTime-NL 2020: Actuele zaken/corona

Bericht door Spongebob » 12 mar 2020, 15:26

Aangezien er meer dan 100 mensen zullen komen, kan volgens de actuele richtlijnen de beurs niet kunnen doorgaan, lijkt me 😷


Time fades away (Neil Young)

Gebruikersavatar
Smaug
Community Manager
Berichten: 1416
Lid geworden op: 11 nov 2003, 17:14
Has thanked: 224 times
Been thanked: 107 times
Re: PaleoTime-NL 2020: Actuele zaken/corona

Bericht door Smaug » 12 mar 2020, 15:45

Nee.
Zoals het er nu naar uitziet gaat de beurs niet door. Communicatie hierover zal nog volgen.


My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!

Gebruikersavatar
masteroffossiles
Berichten: 1287
Lid geworden op: 06 feb 2007, 20:21
Has thanked: 27 times
Been thanked: 9 times
Re: PaleoTime-NL 2020: Actuele zaken/corona

Bericht door masteroffossiles » 12 mar 2020, 15:53

Fijn dat er nu duidelijkheid is. Ik zal het door communiceren aan de bezoekers die ik had uitgenodigd.



Gebruikersavatar
Frederik
Administrator
Berichten: 8668
Lid geworden op: 28 sep 2003, 20:33
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Re: PaleoTime-NL 2020: Actuele zaken/corona

Bericht door Frederik » 12 mar 2020, 17:16

Eindelijk neemt de NL regering gepaste maatregelen en is er duidelijkheid voor de organisatoren. Dat komt niets te vroeg.


Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)


Plaats reactie