Help PaleoTime-NL uit de brand!

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Gebruikersavatar
knaapjvd
Senior Lid
Berichten: 599
Lid geworden op: 12 okt 2014, 22:57
Locatie: Westland
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times
Re: Help PaleoTime-NL uit de brand!

Bericht door knaapjvd » 09 apr 2020, 15:32

Gaaf!

Dan hebben jullie op het einde een flinke duw in de rug gehad van iemand!


Groeten,
Joost

 
Gebruikersavatar
alberto shark
Berichten: 349
Lid geworden op: 17 jun 2015, 13:12
Locatie: Helmond (Nederland)
Has thanked: 22 times
Been thanked: 55 times
Re: Help PaleoTime-NL uit de brand!

Bericht door alberto shark » 05 jun 2020, 18:53

FossilDude schreef: 09 apr 2020, 14:58 Hallo allemaal,

Ik heb zeer goed nieuws! We hebben inmiddels ons streefbedrag (2390 euro) gehaald. Dit betekent dat PaleoTime-NL aankomend jaar definitief doorgaat! We zullen daarom onze donatie-website van PaleoTime-NL sluiten.

Hartelijk dank aan iedereen die heeft bijgedragen. Zonder jullie was dit absoluut niet mogelijk geweest! Onze dankbaarheid is groot.

namens de organisatie van PaleoTime-NL,
Johan
Hallo Johan,
het was heel fijn dat jullie hiermee uit de problemen zijn gekomen.

Ik vraag me nog af wat er met de geplande beurs op 8-11 in Belgie gaat gebeuren.

Het is nog vroeg dag hiervoor maar ik neem aan dat de intentie is om dit door te laten gaan zolang de huidige omstandigheden dit gaan toelaten?

Zo ja wanneer wordt er iets bekend over inschrijvingen als standhouder hiervoor?

Groet,
Albert



Gebruikersavatar
FossilDude
Administrator
Berichten: 2362
Lid geworden op: 24 nov 2007, 22:23
Locatie: Leuven, België
Has thanked: 322 times
Been thanked: 304 times
Contacteer:
Re: Help PaleoTime-NL uit de brand!

Bericht door FossilDude » 08 jun 2020, 13:22

alberto shark schreef: 05 jun 2020, 18:53
FossilDude schreef: 09 apr 2020, 14:58 Hallo allemaal,

Ik heb zeer goed nieuws! We hebben inmiddels ons streefbedrag (2390 euro) gehaald. Dit betekent dat PaleoTime-NL aankomend jaar definitief doorgaat! We zullen daarom onze donatie-website van PaleoTime-NL sluiten.

Hartelijk dank aan iedereen die heeft bijgedragen. Zonder jullie was dit absoluut niet mogelijk geweest! Onze dankbaarheid is groot.

namens de organisatie van PaleoTime-NL,
Johan
Hallo Johan,
het was heel fijn dat jullie hiermee uit de problemen zijn gekomen.

Ik vraag me nog af wat er met de geplande beurs op 8-11 in Belgie gaat gebeuren.

Het is nog vroeg dag hiervoor maar ik neem aan dat de intentie is om dit door te laten gaan zolang de huidige omstandigheden dit gaan toelaten?

Zo ja wanneer wordt er iets bekend over inschrijvingen als standhouder hiervoor?

Groet,
Albert
Hoi Albert,
Hoewel wij (de Stichting Paleontica) betrokken zijn bij de organisatie van PaleoTime-BE, zijn wij niet de hoofdorganisator (dat is HONA). Zij kunnen je vragen dus beter beantwoorden dan ik. Zo ver als ik begrepen heb is het plan wel om nogsteeds door te gaan. Volgens mij is het inschrijfformulier voor standhouders gewoon al open hoor.

vriendelijke groet,
Johan


Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)


Plaats reactie