Help PaleoTime-NL uit de brand!

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Gebruikersavatar
FossilDude
Administrator
Berichten: 2362
Lid geworden op: 24 nov 2007, 22:23
Locatie: Leuven, België
Has thanked: 322 times
Been thanked: 304 times
Contacteer:
Help PaleoTime-NL uit de brand!

Bericht door FossilDude » 27 mar 2020, 09:43

Tot onze grote spijt waren wij vanwege het coronavirus genoodzaakt om PaleoTime-NL 2020 twee dagen voor het evenement af te gelasten. Gezien de omstandigheden hebben we besloten deze editie van PaleoTime-NL niet te verplaatsen, maar in zijn geheel niet door te laten gaan. Helaas betekent dit voor ons dat we naast veel werk ook veel kosten hebben gemaakt. Zo zijn de kosten voor de zaalhuur bijvoorbeeld €2005,-, hebben we ruim €200,- aan PR kosten en €125,- betaald voor het drukken van de programmaboekjes.

We hebben een kleine buffer, maar dit is bij lange na niet voldoende om de kosten te dekken. Daarom vragen wij jullie om een donatie, om ons te helpen deze financiële strop door te komen. Met jullie hulp kunnen wij PaleoTime-NL volgend jaar weer organiseren.

Een ieder die ons wil helpen kan een donatie doen via deze website: https://www.paleotime.nl/

Alle kleine beetjes helpen. Wij zijn jullie allen heel dankbaar.

vriendelijke groet,
Johan


Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)

 
Vuursteentje79
Berichten: 169
Lid geworden op: 18 jul 2016, 16:53
Been thanked: 8 times
Re: Help PaleoTime-NL uit de brand!

Bericht door Vuursteentje79 » 27 mar 2020, 12:03

Dank voor de vraag!
Zal bijdragen!

Idee om een balkje te maken hoeveel jullie nog te kort komen? Helpt vaak bij het laatste zetje :-)

Grtzzz.

Vuursteentje


Verzameling fossielen = bijeengebrachte verwondering.

Gebruikersavatar
FossilDude
Administrator
Berichten: 2362
Lid geworden op: 24 nov 2007, 22:23
Locatie: Leuven, België
Has thanked: 322 times
Been thanked: 304 times
Contacteer:
Re: Help PaleoTime-NL uit de brand!

Bericht door FossilDude » 27 mar 2020, 12:55

Vuursteentje79 schreef: 27 mar 2020, 12:03 Idee om een balkje te maken hoeveel jullie nog te kort komen? Helpt vaak bij het laatste zetje :-)

Grtzzz.

Vuursteentje
Hartelijk dank voor de suggestie (en voor de donatie!). We hebben het aangepast.

vriendelijke groet,
Johan


Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)

Gebruikersavatar
perfectjumpz
Berichten: 149
Lid geworden op: 25 sep 2018, 12:03
Has thanked: 16 times
Been thanked: 58 times
Re: Help PaleoTime-NL uit de brand!

Bericht door perfectjumpz » 27 mar 2020, 13:04

Ik heb ook een donatie gedaan!

Jelle



Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 6844
Lid geworden op: 28 mar 2006, 17:11
Has thanked: 285 times
Been thanked: 300 times
Contacteer:
Re: Help PaleoTime-NL uit de brand!

Bericht door sjaak » 27 mar 2020, 16:24

Ik ook


Groet,

Niels

Gebruikersavatar
alberto shark
Berichten: 349
Lid geworden op: 17 jun 2015, 13:12
Locatie: Helmond (Nederland)
Has thanked: 22 times
Been thanked: 55 times
Re: Help PaleoTime-NL uit de brand!

Bericht door alberto shark » 28 mar 2020, 12:55

FossilDude schreef: 27 mar 2020, 09:43 Tot onze grote spijt waren wij vanwege het coronavirus genoodzaakt om PaleoTime-NL 2020 twee dagen voor het evenement af te gelasten. Gezien de omstandigheden hebben we besloten deze editie van PaleoTime-NL niet te verplaatsen, maar in zijn geheel niet door te laten gaan. Helaas betekent dit voor ons dat we naast veel werk ook veel kosten hebben gemaakt. Zo zijn de kosten voor de zaalhuur bijvoorbeeld €2005,-, hebben we ruim €200,- aan PR kosten en €125,- betaald voor het drukken van de programmaboekjes.

We hebben een kleine buffer, maar dit is bij lange na niet voldoende om de kosten te dekken. Daarom vragen wij jullie om een donatie, om ons te helpen deze financiële strop door te komen. Met jullie hulp kunnen wij PaleoTime-NL volgend jaar weer organiseren.

Een ieder die ons wil helpen kan een donatie doen via deze website: https://www.paleotime.nl/

Alle kleine beetjes helpen. Wij zijn jullie allen heel dankbaar.

vriendelijke groet,
Johan

Goed idee! Mijn donatie is gedaan.



Camiel
Berichten: 145
Lid geworden op: 31 mei 2007, 21:01
Been thanked: 3 times
Re: Help PaleoTime-NL uit de brand!

Bericht door Camiel » 29 mar 2020, 04:19

Kun je de kosten van de zaalhuur niet terugkrijgen?


“Ideas without precedent are generally looked upon with disfavour and men are shocked if their conception of an orderly world are challenged” J Harlen Bretz, 1928

Gebruikersavatar
Dino15
Berichten: 1635
Lid geworden op: 11 dec 2010, 15:30
Locatie: Eindhoven, nederland.
Has thanked: 62 times
Been thanked: 184 times
Re: Help PaleoTime-NL uit de brand!

Bericht door Dino15 » 29 mar 2020, 10:36

Mijn Vader heeft voor mij van mijn bankrekening ook gedoneerd. ;)

Nick.


Trying to find a great white for years now,
still no succes.:(

Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 6844
Lid geworden op: 28 mar 2006, 17:11
Has thanked: 285 times
Been thanked: 300 times
Contacteer:
Re: Help PaleoTime-NL uit de brand!

Bericht door sjaak » 29 mar 2020, 12:04

Camiel schreef: 29 mar 2020, 04:19 Kun je de kosten van de zaalhuur niet terugkrijgen?
Ik zou dat inderdaad proberen, misschien in elk geval een deel. PM mij anders even voor hulp.


Groet,

Niels

Gebruikersavatar
FossilDude
Administrator
Berichten: 2362
Lid geworden op: 24 nov 2007, 22:23
Locatie: Leuven, België
Has thanked: 322 times
Been thanked: 304 times
Contacteer:
Re: Help PaleoTime-NL uit de brand!

Bericht door FossilDude » 29 mar 2020, 13:55

sjaak schreef: 29 mar 2020, 12:04
Camiel schreef: 29 mar 2020, 04:19 Kun je de kosten van de zaalhuur niet terugkrijgen?
Ik zou dat inderdaad proberen, misschien in elk geval een deel. PM mij anders even voor hulp.
Terugkrijgen van de overheid, of van de verhuurder? Bij de overheid hebben we geen recht op vergoeding van de overheid omdat evenementen niet onze hoofdactiviteit is.

Uiteraard hebben we wel met de verhuurder gekeken wat de mogelijkheden waren. De huur van de tafels kon geannuleerd worden (dat scheelt weer 400 euro), maar voor de huur van de zalen hielden ze voet bij stuk, daarvoor moesten de normale annuleringsvoorwaarden gelden. Ze stonden wel open voor een verplaatsing, maar wij zagen het dan weer niet zitten om ergens in het najaar nog een keer de beurs op te zetten. Dan zouden we binnen een half jaar 2 beurzen organiseren, en zouden we daarnaast in conflict komen met andere evenementen.

Omdat we het hele gebeuren twee dagen voor het evenement hebben moeten annuleren, moeten we 100% van de zaalhuur betalen. Als tegemoetkoming hebben we ze wel aangegeven een deel van het bedrag aankomend jaar in mindering te brengen. Maar omdat we dit jaar alleen uitgaven en geen inkomsten hebben, hebben we nu niet genoeg in kas om nu de huur te betalen.

Wij zijn dan ook zeer dankbaar voor iedereen die ons helpt om deze situatie door te komen. Ik heb er goed vertrouwen in dat we volgend jaar weer gewoon een beurs kunnen organiseren!

vriendelijke groet,
Johan


Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)


Plaats reactie