Pagina 1 van 3

Help PaleoTime-NL uit de brand!

Geplaatst: 27 mar 2020, 09:43
door FossilDude
Tot onze grote spijt waren wij vanwege het coronavirus genoodzaakt om PaleoTime-NL 2020 twee dagen voor het evenement af te gelasten. Gezien de omstandigheden hebben we besloten deze editie van PaleoTime-NL niet te verplaatsen, maar in zijn geheel niet door te laten gaan. Helaas betekent dit voor ons dat we naast veel werk ook veel kosten hebben gemaakt. Zo zijn de kosten voor de zaalhuur bijvoorbeeld €2005,-, hebben we ruim €200,- aan PR kosten en €125,- betaald voor het drukken van de programmaboekjes.

We hebben een kleine buffer, maar dit is bij lange na niet voldoende om de kosten te dekken. Daarom vragen wij jullie om een donatie, om ons te helpen deze financiële strop door te komen. Met jullie hulp kunnen wij PaleoTime-NL volgend jaar weer organiseren.

Een ieder die ons wil helpen kan een donatie doen via deze website: https://www.paleotime.nl/

Alle kleine beetjes helpen. Wij zijn jullie allen heel dankbaar.

vriendelijke groet,
Johan

Re: Help PaleoTime-NL uit de brand!

Geplaatst: 27 mar 2020, 12:03
door Vuursteentje79
Dank voor de vraag!
Zal bijdragen!

Idee om een balkje te maken hoeveel jullie nog te kort komen? Helpt vaak bij het laatste zetje :-)

Grtzzz.

Vuursteentje

Re: Help PaleoTime-NL uit de brand!

Geplaatst: 27 mar 2020, 12:55
door FossilDude
Vuursteentje79 schreef: 27 mar 2020, 12:03 Idee om een balkje te maken hoeveel jullie nog te kort komen? Helpt vaak bij het laatste zetje :-)

Grtzzz.

Vuursteentje
Hartelijk dank voor de suggestie (en voor de donatie!). We hebben het aangepast.

vriendelijke groet,
Johan

Re: Help PaleoTime-NL uit de brand!

Geplaatst: 27 mar 2020, 13:04
door perfectjumpz
Ik heb ook een donatie gedaan!

Jelle

Re: Help PaleoTime-NL uit de brand!

Geplaatst: 27 mar 2020, 16:24
door sjaak
Ik ook

Re: Help PaleoTime-NL uit de brand!

Geplaatst: 28 mar 2020, 12:55
door alberto shark
FossilDude schreef: 27 mar 2020, 09:43 Tot onze grote spijt waren wij vanwege het coronavirus genoodzaakt om PaleoTime-NL 2020 twee dagen voor het evenement af te gelasten. Gezien de omstandigheden hebben we besloten deze editie van PaleoTime-NL niet te verplaatsen, maar in zijn geheel niet door te laten gaan. Helaas betekent dit voor ons dat we naast veel werk ook veel kosten hebben gemaakt. Zo zijn de kosten voor de zaalhuur bijvoorbeeld €2005,-, hebben we ruim €200,- aan PR kosten en €125,- betaald voor het drukken van de programmaboekjes.

We hebben een kleine buffer, maar dit is bij lange na niet voldoende om de kosten te dekken. Daarom vragen wij jullie om een donatie, om ons te helpen deze financiële strop door te komen. Met jullie hulp kunnen wij PaleoTime-NL volgend jaar weer organiseren.

Een ieder die ons wil helpen kan een donatie doen via deze website: https://www.paleotime.nl/

Alle kleine beetjes helpen. Wij zijn jullie allen heel dankbaar.

vriendelijke groet,
Johan

Goed idee! Mijn donatie is gedaan.

Re: Help PaleoTime-NL uit de brand!

Geplaatst: 29 mar 2020, 04:19
door Camiel
Kun je de kosten van de zaalhuur niet terugkrijgen?

Re: Help PaleoTime-NL uit de brand!

Geplaatst: 29 mar 2020, 10:36
door Dino15
Mijn Vader heeft voor mij van mijn bankrekening ook gedoneerd. ;)

Nick.

Re: Help PaleoTime-NL uit de brand!

Geplaatst: 29 mar 2020, 12:04
door sjaak
Camiel schreef: 29 mar 2020, 04:19 Kun je de kosten van de zaalhuur niet terugkrijgen?
Ik zou dat inderdaad proberen, misschien in elk geval een deel. PM mij anders even voor hulp.

Re: Help PaleoTime-NL uit de brand!

Geplaatst: 29 mar 2020, 13:55
door FossilDude
sjaak schreef: 29 mar 2020, 12:04
Camiel schreef: 29 mar 2020, 04:19 Kun je de kosten van de zaalhuur niet terugkrijgen?
Ik zou dat inderdaad proberen, misschien in elk geval een deel. PM mij anders even voor hulp.
Terugkrijgen van de overheid, of van de verhuurder? Bij de overheid hebben we geen recht op vergoeding van de overheid omdat evenementen niet onze hoofdactiviteit is.

Uiteraard hebben we wel met de verhuurder gekeken wat de mogelijkheden waren. De huur van de tafels kon geannuleerd worden (dat scheelt weer 400 euro), maar voor de huur van de zalen hielden ze voet bij stuk, daarvoor moesten de normale annuleringsvoorwaarden gelden. Ze stonden wel open voor een verplaatsing, maar wij zagen het dan weer niet zitten om ergens in het najaar nog een keer de beurs op te zetten. Dan zouden we binnen een half jaar 2 beurzen organiseren, en zouden we daarnaast in conflict komen met andere evenementen.

Omdat we het hele gebeuren twee dagen voor het evenement hebben moeten annuleren, moeten we 100% van de zaalhuur betalen. Als tegemoetkoming hebben we ze wel aangegeven een deel van het bedrag aankomend jaar in mindering te brengen. Maar omdat we dit jaar alleen uitgaven en geen inkomsten hebben, hebben we nu niet genoeg in kas om nu de huur te betalen.

Wij zijn dan ook zeer dankbaar voor iedereen die ons helpt om deze situatie door te komen. Ik heb er goed vertrouwen in dat we volgend jaar weer gewoon een beurs kunnen organiseren!

vriendelijke groet,
Johan