Nieuwe deelnemer

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
Roelie
Gewoon Lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 09 jul 2020, 10:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 12 times
Nieuwe deelnemer

Bericht door Roelie » 09 jul 2020, 10:49

Dag allemaal, mijn naam is Roelie en ik kom wat struinen op jullie forum. Vanuit de archeologie kwam ik meer en meer met geologie in aanraking en ook op dat gebied viel het kwartje. Ik ben al lang lid van de NGV, maar wil nu toch wat actiever achter wat wetenswaardigheden aan zitten. IK heb het meest met steen en mijn vrouw zegt altijd dat wanneer we in Zweden of Noorwegen zijn dat vanaf het moment dat de eerste rotsen verschijnen er een permanente grijns op mijn gezicht zit gebakken. Ook ben ik vrijwilliger bij het Hunebedcentrum te Borger al doe ik daar niet zozeer iets met geologie, maar wel aan experimentele archeologie. Verder geven mijn vrouw en ik aan huis werkwinkeltjes op het gebied van primitieve technieken, touw maken, vuursteen bewerken, been/gewei bewerken, huiden looien, vuur maken etc. Al ligt e.e.a. door omstandigheden nu wat op zijn gat. Ik hoop hier de nodige kennis op te doen en zeker een hoop plezier.
Roelie.



 
Gebruikersavatar
Smaug
Community Manager
Berichten: 1416
Lid geworden op: 11 nov 2003, 17:14
Has thanked: 224 times
Been thanked: 107 times
Re: Nieuwe deelnemer

Bericht door Smaug » 09 jul 2020, 11:18

Welkom,

Als je nog een keer vroege middeleeuwen wilt doen, kom je maar naar de Schothorst in Amersfoort, daar ben ik de beenbewerker.

Groeten,

Richard


My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!

Roelie
Gewoon Lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 09 jul 2020, 10:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 12 times
Re: Nieuwe deelnemer

Bericht door Roelie » 10 jul 2020, 08:51

Dag Richard, bedankt voor het aanbod, ga ik zeker een keer gebruik van maken. Ik was al een paar keer daar in het verleden bij vergaderingen van de V.A.E.E. Is wel lang geleden. Ik geloof dat Karin Hendriksen daar toen de scepter zwaaide.



Gebruikersavatar
Smaug
Community Manager
Berichten: 1416
Lid geworden op: 11 nov 2003, 17:14
Has thanked: 224 times
Been thanked: 107 times
Re: Nieuwe deelnemer

Bericht door Smaug » 10 jul 2020, 08:59

Allang niet meer, meaar je bent welkom op alle eerste zondagen van de maand. als er weer bezoekers mogen komen uiteraard...


My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!


Plaats reactie