Paleotime belgie 2021, gaat het door?

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
redmilksnake
Berichten: 271
Lid geworden op: 23 aug 2011, 16:16
Has thanked: 3 times
Been thanked: 42 times
Re: Paleotime belgie 2021, gaat het door?

Bericht door redmilksnake » 27 okt 2021, 19:42

Hallo Alberto,

Ik kan hier geen standhouderslijst publiceren, vooral ivm privacy. Wel kan ik je zeggen dat er veel bekende standhouders aanwezig zullen zijn, die twee jaar de tijd hebben gehad om de mooiste stukken bij elkaar te zoeken. aanmelden voor de reservelijst kan denk ik ook via die link die ik al eerder plaatste.

Met vriendelijke groet en hopelijk tot volgende week,
Jonathan



 
Gebruikersavatar
TriloBase
Berichten: 263
Lid geworden op: 26 okt 2006, 19:37
Been thanked: 7 times
Contacteer:
Re: Paleotime belgie 2021, gaat het door?

Bericht door TriloBase » 29 okt 2021, 08:41

BELANGRIJKE INFO : Vanaf 1 november worden de COVID-maatregelen in België opnieuw aangescherpt.
Indoor evenementen met meer dan 200 personen moeten verplicht het COVID Safe Ticket gebruiken.

Alle bezoekers moeten dus in het bezit zijn van een COVID Safe Ticket (op hun smartphone of op papier). Dit ticket zal aan de ingang gescand worden. Alleen met een groen resultaat mag de zaal betreden worden.
Deze maatregel dient om de verspreiding van het virus tegen te gaan en zorgt ervoor dat de beurs in veilige omstandigheden kan doorgaan.

Voor onze Nederlandse vrienden : In de Nederlandse app kan je 2 codes aanvragen een Nederlandse (die alleen met de Nederlandse app zou werken) en een internationale die (ja echt) internationaal werkt. Voor beiden moet je apart opvragen middels DigiD.
DigiD it is het Overheids systeem (en app) waarmee je je identiteit kan verifiëren.
Voor het aanvragen van de QR code is een limiet aan het aantal aanvragen per minuut (landelijk, niet per device) dus dit kan even een paar minuten in beslag nemen.


---------
TriloBase
---------

Gebruikersavatar
alberto shark
Berichten: 349
Lid geworden op: 17 jun 2015, 13:12
Locatie: Helmond (Nederland)
Has thanked: 22 times
Been thanked: 55 times
Re: Paleotime belgie 2021, gaat het door?

Bericht door alberto shark » 10 nov 2021, 19:20

Hallo iedereen,

ik vraag me af hoe deze beurs afgelopen zondag is bevallen? Ik zie hier helaas geen berichten over. Zelf was ik verhinderd maar ik ben zeker benieuwd naar wat er zoal aan haaientanden aangeboden werd en gekocht is. Zelfde vraag voor Mosasaurus en Basilosaurus materiaal.



redmilksnake
Berichten: 271
Lid geworden op: 23 aug 2011, 16:16
Has thanked: 3 times
Been thanked: 42 times
Re: Paleotime belgie 2021, gaat het door?

Bericht door redmilksnake » 23 nov 2021, 11:40

Hallo Alberto,

De beurs was erg gezellig, goede verspreiding van de bezoekers en ruim opgezet, waardoor er meestal prima afstand gehouden kon worden. Aanbod was erg divers, er stonden vele tanden, al vond ik bij sommigen de prijzen erg tegenvallen. Als standhouder zelf een goede beurs gehad, veel materiaal kwijt geraakt, al hoorde ik hele wisselende verhalen van andere standhouders.

Met vriendelijke groet,
Jonathan




Plaats reactie