Nieuw lid

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
Solin
Junior Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mar 2022, 10:25
Locatie: Utrecht
Been thanked: 1 time
Nieuw lid

Bericht door Solin » 10 apr 2022, 17:44

Hallo allemaal,
Ik ben Solin (25), en nu sinds een paar dagen nieuw op dit forum. Ik wil erg graag paleontoloog worden, en ben nu bijna klaar met mijn bachelor biologie. Mijn doel is om er de komende tijd zo veel mogelijk op uit te gaan en fossielen te zoeken. Het lijkt me het leukst dat met anderen te doen. Dus als iemand plannen heeft, laat het horen!
Het liefst wil ik in Augustus een maandje meedraaien als vrijwilliger op een grotere opgraving. Maar ik weet niet zo goed hoe ik dat het beste zou kunnen regelen. Dus als iemand nog tips heeft, dan hoor ik het graag!



 
Vuursteentje79
Berichten: 169
Lid geworden op: 18 jul 2016, 16:53
Been thanked: 8 times
Re: Nieuw lid

Bericht door Vuursteentje79 » 10 apr 2022, 18:22

Opgraving als in Archeologie of groeve als in Paleontologie?

Voor die laatste schijnt de fieldschool vanuit Leuven in Polen bijzonder geslaagd te zijn.

Grtzzz,

Vuursteentje


Verzameling fossielen = bijeengebrachte verwondering.

Max pijpelink
Senior Lid
Berichten: 1016
Lid geworden op: 07 okt 2020, 15:16
Locatie: Zeeuws-vlaanderen
Has thanked: 306 times
Been thanked: 194 times
Re: Nieuw lid

Bericht door Max pijpelink » 10 apr 2022, 21:46

Welkom!!

Als je lid van de ngv ben kan je met verschillende dagen ook naar groeves zoals Winterswijk, dan ben je met een ploegje lekker aan het hakken. Ngv jeugdafdeling is nog net jouw leeftijd denk ik waardoor je dit jaar mee kan. Anders lid worden van de Musche kalk afdeling Winterswijk, die gaan vaker per jaar voor elke leeftijd zoeken in Winterswijk.


altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.

instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max

Solin
Junior Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mar 2022, 10:25
Locatie: Utrecht
Been thanked: 1 time
Re: Nieuw lid

Bericht door Solin » 11 apr 2022, 21:46

Bedankt voor jullie reacties! Ik had me inderdaad al aangemeld bij de Geologenvereniging voor Utrecht en t Gooi. Dat ziet er super uit, en als het me lukt de vrijdag vrij te krijgen ga Juni een weekendje mee. Met de vraag bedoelde ik meer als vrijwilliger bij een grote opgraving (dus van een maand of zoiets) voor een museum. Dat lijkt me het leukst.



Max pijpelink
Senior Lid
Berichten: 1016
Lid geworden op: 07 okt 2020, 15:16
Locatie: Zeeuws-vlaanderen
Has thanked: 306 times
Been thanked: 194 times
Re: Nieuw lid

Bericht door Max pijpelink » 11 apr 2022, 22:05

Solin schreef: 11 apr 2022, 21:46 Bedankt voor jullie reacties! Ik had me inderdaad al aangemeld bij de Geologenvereniging voor Utrecht en t Gooi. Dat ziet er super uit, en als het me lukt de vrijdag vrij te krijgen ga Juni een weekendje mee. Met de vraag bedoelde ik meer als vrijwilliger bij een grote opgraving (dus van een maand of zoiets) voor een museum. Dat lijkt me het leukst.
Misschien proberen bij het oertijdmuseum Boxtel, ik weet alleen niet of ze veel grote opgravingen doen.


altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.

instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max

Solin
Junior Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mar 2022, 10:25
Locatie: Utrecht
Been thanked: 1 time
Re: Nieuw lid

Bericht door Solin » 12 apr 2022, 09:46

Dat is een goeie, Ik ga ze een mailtje sturen!



Gebruikersavatar
Pijlpunt
Junior Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 okt 2022, 10:24
Re: Nieuw lid

Bericht door Pijlpunt » 12 okt 2022, 13:35

Hoi Solin welkom




Plaats reactie