PaleoTime-BE : Zondag 13 november 2022

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Gebruikersavatar
TriloBase
Berichten: 263
Lid geworden op: 26 okt 2006, 19:37
Been thanked: 7 times
Contacteer:
Re: PaleoTime-BE : Zondag 13 november 2022

Bericht door TriloBase » 31 okt 2022, 13:06

De lezingen worden niet gestreamd.
Misschien worden ze opgenomen om ze later ter beschikking te stellen, maar dat staat nog niet vast.


---------
TriloBase
---------

 
Gebruikersavatar
TriloBase
Berichten: 263
Lid geworden op: 26 okt 2006, 19:37
Been thanked: 7 times
Contacteer:
Re: PaleoTime-BE : Zondag 13 november 2022

Bericht door TriloBase » 31 okt 2022, 13:08

Lezing op PaleoTime-BE : Van Erps-Kwerps tot in Forbes: het verhaal van haaienexpert Frederik Mollen

In een boeiend verhaal neemt Frederik je terug tot in zijn jeugdjaren: hoe de passie voor fossiele kraakbeenvissen ontstond, en hoe deze passie ontspoorde tot wat buitenstaanders bestempelen als een uit de hand gelopen hobby. Een boeiend verhaal over vriendschappen, samenwerking met professionelen, kansen, doch ook hinderpalen en tegenslagen. Een aanrader voor eenieder die geboeid is door fossiele haaien, of die het zelf voelt kriebelen om na het verzamelen van fossielen ook een stap te zetten richting onderzoek en misschien zelfs wel het publiceren van eigen resultaten.

Afbeelding


---------
TriloBase
---------

Gebruikersavatar
alberto shark
Berichten: 349
Lid geworden op: 17 jun 2015, 13:12
Locatie: Helmond (Nederland)
Has thanked: 22 times
Been thanked: 55 times
Re: PaleoTime-BE : Zondag 13 november 2022

Bericht door alberto shark » 01 nov 2022, 09:42

TriloBase schreef: 31 okt 2022, 12:55 Ben terug na een korte afwezigheid ;)

Om op je vragen te antwoorden : De zaal is helemaal volzet met standhouders uit al onze omliggende landen. zowel amateurs als (semi) professionelen. Je mag je dus verwachten aan een grote hoeveelheid divers materiaal. Wij weten zelf niet wat er allemaal meegebracht gaat worden. Zelf op ontdekking gaan op een beurs is een deel van het avontuur.

Het grote deel van de aanwezige standhouders staat open om te ruilen, maar je zal ze zelf hierover moeten aanspreken. Je mag gerust een tafel uit het cafetaria gebruiken om ruilmateriaal op te stellen. Of indien er een vrije plaats zou zijn door een laattijdig afzegging door een standhouder (hopelijk is dit niet het geval), dan mag deze plaats ook ingenomen worden. Dat is geen probleem.
Bedankt voor de duidelijke antwoorden. Ik kom mogelijk op bezoek en dan zal een tafel van ongeveer 1 meter breed voldoende kunnen zijn voor mijn dozen met fossiele haaientanden uit diverse locaties. Hopelijk is dat dan beschikbaar, een stand delen met iemand is ook een optie. Indien er iemand dat wil dan graag mij een PB sturen. Alvast bedankt!



Gebruikersavatar
TriloBase
Berichten: 263
Lid geworden op: 26 okt 2006, 19:37
Been thanked: 7 times
Contacteer:
Re: PaleoTime-BE : Zondag 13 november 2022

Bericht door TriloBase » 01 nov 2022, 10:46

alberto shark schreef: 01 nov 2022, 09:42 Bedankt voor de duidelijke antwoorden. Ik kom mogelijk op bezoek en dan zal een tafel van ongeveer 1 meter breed voldoende kunnen zijn voor mijn dozen met fossiele haaientanden uit diverse locaties. Hopelijk is dat dan beschikbaar, een stand delen met iemand is ook een optie. Indien er iemand dat wil dan graag mij een PB sturen. Alvast bedankt!
We hebben een afzegging. Gelukkig maar voor één tafel van 2 meter. We zullen die voor U en eventueel mede-ruilers voorbehouden.


---------
TriloBase
---------

Gebruikersavatar
alberto shark
Berichten: 349
Lid geworden op: 17 jun 2015, 13:12
Locatie: Helmond (Nederland)
Has thanked: 22 times
Been thanked: 55 times
Re: PaleoTime-BE : Zondag 13 november 2022

Bericht door alberto shark » 01 nov 2022, 17:24

TriloBase schreef: 01 nov 2022, 10:46
alberto shark schreef: 01 nov 2022, 09:42 Bedankt voor de duidelijke antwoorden. Ik kom mogelijk op bezoek en dan zal een tafel van ongeveer 1 meter breed voldoende kunnen zijn voor mijn dozen met fossiele haaientanden uit diverse locaties. Hopelijk is dat dan beschikbaar, een stand delen met iemand is ook een optie. Indien er iemand dat wil dan graag mij een PB sturen. Alvast bedankt!
We hebben een afzegging. Gelukkig maar voor één tafel van 2 meter. We zullen die voor U en eventueel mede-ruilers voorbehouden.
Dat is mooi, bedankt hiervoor :D




Plaats reactie