PaleoTime-BE 2022: ik neem mee / ik zoek

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marco_Maas
Junior Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2022, 10:36
Been thanked: 1 time
PaleoTime-BE 2022: ik neem mee / ik zoek

Bericht door Marco_Maas » 31 okt 2022, 11:21

13 November is het weer zover. De nieuwe editie van PaleoTime-Be in Herselt, België.
Ik ben benieuwd wat het aanbod dit jaar zal zijn. De lijst met deelnemers is in ieder geval weer erg indrukwekkend met veel bekende namen.

Zelf neem ik mee:
  • Mammoet en Neushoorn materiaal van "Het Bos van AA". Klassieke Belgische vindplaats die in het verleden vele prachtige vondsten heeft opgeleverd.
    Trilobieten uit verschillende delen van de wereld.
    Marokkaanse fossielen afkomstig uit een oude collectie, maar ook nieuw verkregen materiaal uit oa KemKem en Khouribga (Spinosaurus, Mosasaurus, zeesterren etc.)
    Ammonieten uit Madagaskar, met en zonder originele parelmoer laag.
    Diverse andere fossielen.
Ik ben zeer benieuwd naar het aanbod van de andere deelnemers dit jaar.


Het enige dat ik vind is dat ik te weinig zoek.

 
Gebruikersavatar
alberto shark
Berichten: 349
Lid geworden op: 17 jun 2015, 13:12
Locatie: Helmond (Nederland)
Has thanked: 22 times
Been thanked: 55 times
Re: PaleoTime-BE 2022: ik neem mee / ik zoek

Bericht door alberto shark » 06 nov 2022, 22:11

Marco_Maas schreef: 31 okt 2022, 11:21 13 November is het weer zover. De nieuwe editie van PaleoTime-Be in Herselt, België.
Ik ben benieuwd wat het aanbod dit jaar zal zijn. De lijst met deelnemers is in ieder geval weer erg indrukwekkend met veel bekende namen.

Zelf neem ik mee:
  • Mammoet en Neushoorn materiaal van "Het Bos van AA". Klassieke Belgische vindplaats die in het verleden vele prachtige vondsten heeft opgeleverd.
    Trilobieten uit verschillende delen van de wereld.
    Marokkaanse fossielen afkomstig uit een oude collectie, maar ook nieuw verkregen materiaal uit oa KemKem en Khouribga (Spinosaurus, Mosasaurus, zeesterren etc.)
    Ammonieten uit Madagaskar, met en zonder originele parelmoer laag.
    Diverse andere fossielen.
Ik ben zeer benieuwd naar het aanbod van de andere deelnemers dit jaar.
Hallo Marco,

ik hoop dan ook aanwezig te zijn maar heb nog wat zichtproblemen na een operatie aan mjjn oog.
Wat neem je zoal mee aan materiaal uit Marokko?

Ik zal veel haaientanden meenemen uit diverse vindplaatsen.

Aan andere leden en/of standhouders: wat nemen jullie mee? Graag wat response zodat we beter weten wat er zoal te koop of ruil is :D :D



redmilksnake
Berichten: 271
Lid geworden op: 23 aug 2011, 16:16
Has thanked: 3 times
Been thanked: 42 times
Re: PaleoTime-BE 2022: ik neem mee / ik zoek

Bericht door redmilksnake » 07 nov 2022, 10:10

Hallo allen,

Ik zal ook weer aanwezig zijn, vooral materiaal uit Solnhofen, veel nieuw materiaal (oa insecten, kreeften, inktvissen, vissen) en wat materiaal uit Marokko (Mosasaurus, Spinosaurus, Carcharodontosaurus, diverse Sauropode) ook de zwarte tanden uit Talsint komen er een aantal mee (Carcharodontosaurus, Spinosaurus, Pterosaurus, Therapode).

Ik hoop velen van jullie te zien!

Jonathan



Gebruikersavatar
TriloBase
Berichten: 263
Lid geworden op: 26 okt 2006, 19:37
Been thanked: 7 times
Contacteer:
Re: PaleoTime-BE 2022: ik neem mee / ik zoek

Bericht door TriloBase » 07 nov 2022, 15:59

Er zijn (opvallend) veel Duitse standhouders dit jaar. Waarschijnlijk omdat de bekende fossilienbörse in Leinfelden (oud petrefacta) niet heeft plaatsgevonden.
Verwacht dus maar een grote hoeveelheid Duits materiaal.


---------
TriloBase
---------

Gebruikersavatar
Caveman
Berichten: 1697
Lid geworden op: 18 mar 2007, 20:08
Has thanked: 188 times
Been thanked: 204 times
Contacteer:
Re: PaleoTime-BE 2022: ik neem mee / ik zoek

Bericht door Caveman » 15 nov 2022, 10:42

Het was een interessante beurs, was afhankelijk van vervoer en was dus vrij vroeg weer weg, omdat er in Oss ook n beurs was.
Heb Marco gelukkig nog van n doos mooi versteend hout af kunnen helpen, verder heel veel mooie dingen gezien, maar ook wat bekende standhouders gemist. Had graag wat Krijtspullen gezien bij vaste standhouders, die er helaas om verschillende redenen ditmaal niet bij waren. Gelukkig n hoop vrienden getroffen, die ik al n tijdje niet gezien had, en dat is ook heel veel waard!
Chapeau voor de organisatie!


To share or not to share, that's the question!


Plaats reactie