Foto's insturen voor de site - let op de richtlijnen

Updates, mededelingen en suggesties voor deze website.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frederik
Administrator
Berichten: 8668
Lid geworden op: 28 sep 2003, 20:33
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Foto's insturen voor de site - let op de richtlijnen

Bericht door Frederik » 06 jul 2015, 14:19

Dag iedereen,

Zoals jullie weten is het mogelijk om je eigen foto's toe te voegen aan de databases op deze website. Voornamelijk voor het determinatiesysteem hanteren we echter enkele richtlijnen. Dit om ervoor te zorgen dat de foto's in dit systeem consistent van een goede kwaliteit zijn.

Daarom ook wordt elke foto handmatig door een beheerder nagekeken alvorens deze op de site verschijnt. Als je foto's instuurt verschijnen deze dus steeds met enige vertraging.

De laatste tijd hebben we redelijk veel foto's ontvangen die niet aan de kwaliteitsrichtlijnen voldoen. We hebben dan geen andere keuze dan ze niet te plaatsen. Dat spijt ons natuurlijk, want doorgaans zien we wel dat er tijd en moeite is geïnvesteerd in het maken van deze foto's. Toch denk ik dat de meesten het wel met ons eens zullen zijn dat kwaliteit primeert over kwantiteit voor het determinatiesysteem. De richtlijnen staan boven het formulier, neem deze zeker eens goed door alvorens foto's in te sturen.
http://www.fossiel.net/sites/report_fossil_photo.php

Foto's die minder geschikt zijn voor het determinatiesysteem, kan je wel altijd plaatsen onder je eigen profiel. Ga hiervoor naar 'mijn profiel bewerken' --> 'mijn verzameling'

Foto's van vindplaatsen, groeves, kliffen, in situ ontsluitingen, excursiepunten, ... kan je plaatsen bij de respectievelijke locaties. Dit kan je doen door gebruik te maken van het juiste formulier: http://www.fossiel.net/sites/report.php

Als er vragen zijn, aarzel niet ons te contacteren.


Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

 
Gebruikersavatar
Xenina
Berichten: 1082
Lid geworden op: 08 sep 2010, 21:50
Has thanked: 23 times
Been thanked: 12 times
Antw: Foto's insturen voor de site - let op de richtlijnen

Bericht door Xenina » 23 aug 2015, 16:24

Geachte webmasters,

ik heb net geprobeerd jullie enkele bijdragen voor het determinatiesysteem te sturen en er is blijkbaar een probleem opgetreden:

Na het zenden stond soms op de site: 'Insturen van foto's voor het Determinatiesystem Fossielen' en soms 'Uw bestand is successvol verzonden.'

Omdat ik dacht bij de inzending van de bijdragen met de eerste melding fouten gemaakt te hebben heb ik het opnieuw geprobeerd - met hetzelfde resultaat.

Wat bis er gebeurt en hebben jullie ook deze bijdragen ontvangen of niet?

Groetjes, Xenina



Gebruikersavatar
Xenina
Berichten: 1082
Lid geworden op: 08 sep 2010, 21:50
Has thanked: 23 times
Been thanked: 12 times
Antw: Foto's insturen voor de site - let op de richtlijnen

Bericht door Xenina » 25 aug 2015, 12:03

Nog een keer naar boven...



Gebruikersavatar
Frederik
Administrator
Berichten: 8668
Lid geworden op: 28 sep 2003, 20:33
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: Foto's insturen voor de site - let op de richtlijnen

Bericht door Frederik » 25 aug 2015, 14:57

Dag Xenina,

Deze foto's worden handmatig goedgekeurd, dus afhankelijk van onze agenda's kan dat even duren. ;)


Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Gebruikersavatar
Xenina
Berichten: 1082
Lid geworden op: 08 sep 2010, 21:50
Has thanked: 23 times
Been thanked: 12 times
Antw: Antw: Foto's insturen voor de site - let op de richtlijnen

Bericht door Xenina » 25 aug 2015, 20:44

Frederik schreef:
Dag Xenina,

Deze foto's worden handmatig goedgekeurd, dus afhankelijk van onze agenda's kan dat even duren. ;)
Hoi Frederik,

ja hoor, dat snap ik wel. Maar waarom deze twee verschillene meldingen?

Groetjes, Xenina




Plaats reactie