Oude Link's werken niet meer

Updates, mededelingen en suggesties voor deze website.
wdh2880
Berichten: 50
Lid geworden op: 12 jun 2016, 10:48
Locatie: Bornem, België
Has thanked: 251 times
Been thanked: 10 times
Re: Oude Link's werken niet meer

Bericht door wdh2880 » 22 dec 2019, 14:10

alberto shark schreef: 19 dec 2019, 08:49
stiek schreef: 18 dec 2019, 19:50 Gewoon terug gaan naar het oude fossielnet, die was veel beter dan deze nieuwe versie,

Groeten Hans
Ja vind ik ook.
Wat er onder snelle links staat is mij ook volkomen onduidelijk en de letters zijn veel te klein.
Op vragen hierover komt ook geen enkel antwoord bv wat er onder actieve onderwerpen wordt verstaan.
Ik vind de snelle links juist handig: vroeger las ik het forum op basis van de wekelijkse nieuwsbrief. Nu ik die niet meer ontvang (bestaat die nog?) gebruik ik de 'Nieuwe berichten' link.

Wat betreft look en feel vind ik wel dat er nogal wat ruimte verloren gaat, vooral voor de advertentie. Zou het niet beter zijn die opnieuw aan de zijkant te zetten? Dan hoeven we minder er voorbij te scrollen, en is de ad altijd in beeld.



 
Gebruikersavatar
FossilDude
Administrator
Berichten: 2362
Lid geworden op: 24 nov 2007, 22:23
Locatie: Leuven, België
Has thanked: 322 times
Been thanked: 304 times
Contacteer:
Re: Oude Link's werken niet meer

Bericht door FossilDude » 28 dec 2019, 14:12

wdh2880 schreef: 22 dec 2019, 14:10 vroeger las ik het forum op basis van de wekelijkse nieuwsbrief. Nu ik die niet meer ontvang (bestaat die nog?) gebruik ik de 'Nieuwe berichten' link.
Met de vernieuwing van het forum is het oude systeem van nieuwsbrieven (=mails met nieuwste berichten op het forum) verloren gegaan. Om dit te vervangen hebben we op dit moment de optie van "digests". Als je naar je gebruikerspaneel gaat (ucp.php), kan je rechts bovenaan op "digests" klikken, om opnieuw de nieuwsbrief te ontvangen. We werken er nog aan om dit wat gebruiksvriendelijker te maken.

Groet,
Johan


Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)

wdh2880
Berichten: 50
Lid geworden op: 12 jun 2016, 10:48
Locatie: Bornem, België
Has thanked: 251 times
Been thanked: 10 times
Re: Oude Link's werken niet meer

Bericht door wdh2880 » 02 jan 2020, 13:01

FossilDude schreef: 28 dec 2019, 14:12
wdh2880 schreef: 22 dec 2019, 14:10 vroeger las ik het forum op basis van de wekelijkse nieuwsbrief. Nu ik die niet meer ontvang (bestaat die nog?) gebruik ik de 'Nieuwe berichten' link.
Met de vernieuwing van het forum is het oude systeem van nieuwsbrieven (=mails met nieuwste berichten op het forum) verloren gegaan. Om dit te vervangen hebben we op dit moment de optie van "digests". Als je naar je gebruikerspaneel gaat (ucp.php), kan je rechts bovenaan op "digests" klikken, om opnieuw de nieuwsbrief te ontvangen. We werken er nog aan om dit wat gebruiksvriendelijker te maken.

Groet,
Johan
Bedankt, dat probeer ik onmiddellijk uit!

Wim




Plaats reactie