OPROEP: Foto\'s verzamelingen en Avatar
Antw: Antw: OPROEP: Foto\'s verzamelingen en Avatar
Hi Casper,Casper schreef:
morpheus en somniosus, hoe lang zoeken jullie al en hoe vaak eigenlijk?
want zo verzameling krijg je zeker niet zomaar...
Groeten, Casper
Ik ben ergens begin jaren \'90 begonnen met haaitanden en dit dan enkel in Oosterzele, dat was dan ook de enige plek die ik de eerste jaren kende, toen zonder internet was het niet gemakkelijk aan vindplaatsen te komen. In 94 of 95 eerste maal naar Egem, toen was daar niemand, je kon weken na elkaar in de zelde lenzen graven, zo kan een verzameling snel groeien, niet meer te vergelijken met nu. Voor de rest is het belangrijk mensen te leren kennen en discretie

Zoals ik al zij, mensen leren kennen en hun vertrouwen dan ook niet beschamen anders duurt het niet lang.Casper schreef:
nu weet ik dat er een groeve ergens in duitsland is waar oligocene haaientanden en zeekoebotten gevonden worden. is dat diezelfde vindplaats? hoe heet die vindplaats, waar issie precies en kun je hem vrij bezoeken?
Groeten, Casper
Groeten
[Bewerkt door Morpheus op 25-07-2005 om 21:45 NL]
Antw: OPROEP: Foto\'s verzamelingen en Avatar
Dus ook die vindplaats is min of meer geheim? (no problem hoor)
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Als je het zo wil noemen, ja. Stel je voor ik neem je mee naar die plaats en vraag je dan discreet te zijn over de vindplaats. Wat ga je doen als anderen ernaar vragen? Hoe rekening met het feit dat dit om kleine plaatjes gaat waar een bezoek niet ongemerkt voorbij gaat.Casper schreef:
Dus ook die vindplaats is min of meer geheim? (no problem hoor)
Groeten, Casper
- Supergraver
That\'s the spiritSupergraver schreef:
Ik zeg niks..........
Gr.
Martijn

- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: OPROEP: Foto\'s verzamelingen en Avatar
Ik was de boel even aan \'t overlopen, en dat er al 33 (!) hun verzameling op deze site delen, vind ik eigenlijk wel vet.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)