Dolfijnachtigen
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Dolfijnachtigen
Hallo Allemaal,
Ik ben op zoek naar literatuur/websites over skeletsamenstelling van dolfijnachtigen en zeehonden.
Kan iemand mij daaraan helpen of andere tips?
Groeten,
Gerard
Ik ben op zoek naar literatuur/websites over skeletsamenstelling van dolfijnachtigen en zeehonden.
Kan iemand mij daaraan helpen of andere tips?
Groeten,
Gerard
- DragonSearcher
Antw: Dolfijnachtigen
Hi Gerard,
ik had hetzelfde probleem
Je hebt mail 
Gr Jerry
ik had hetzelfde probleem

Gr Jerry
... Eternity awaits ...
- Michael_09
Ik kan dit boek aanraden: http://www.amazon.com/Whales-Seals-Biol ... 0764327917
Heb het zelf thuis ook, daar staat wel één en ander in over anatomie, montage van skeletten, ook een hfstk over fossiele vormen (met vb foto van een squalodon schedel, enz..),...
Grtz
Michaël
[Bewerkt door Michael_09 op 03-07-2010 om 11:19 NL]
Heb het zelf thuis ook, daar staat wel één en ander in over anatomie, montage van skeletten, ook een hfstk over fossiele vormen (met vb foto van een squalodon schedel, enz..),...
Grtz
Michaël
[Bewerkt door Michael_09 op 03-07-2010 om 11:19 NL]
Mvg
Michaël
Michaël
hoi
ik heb ooit ook eens gevraagd of mensen iets wisten voor de gebitten va ndeze dieren ,maar helaas daar heb ik geen enthousiaste meldingen op gehad, wie weet is er over de skeletdelen wel meer te vinden
ik heb ooit ook eens gevraagd of mensen iets wisten voor de gebitten va ndeze dieren ,maar helaas daar heb ik geen enthousiaste meldingen op gehad, wie weet is er over de skeletdelen wel meer te vinden
het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten
Voor de afbeeldingen van een volledig skelet;
ABEL, O.
Das Skelett der Eurhinodelphiden aus dem Oberen Miozan von Antwerpen.(III. Teil und Schluss der "Dauphins Longirostres du Bolderien [MioceneSuperieur] des Environs d'Anvers").
Musee Royal D'Histoire Naturelle, Brussels: 1931. 11 folding plates and 8 text-figures.
ABEL, O.
Das Skelett der Eurhinodelphiden aus dem Oberen Miozan von Antwerpen.(III. Teil und Schluss der "Dauphins Longirostres du Bolderien [MioceneSuperieur] des Environs d'Anvers").
Musee Royal D'Histoire Naturelle, Brussels: 1931. 11 folding plates and 8 text-figures.
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer: