rickie onbetrouwbaar niet echt
rickie onbetrouwbaar niet echt
hoi deze jongen die rickie heeft pas zijn vader verloren en is nu tijdelijk niet bereikbaar ik heb ook nog een tand van hem tegoed maar hij heeft nu even geen tijd
ik hoop je hier mee te hebben geinformeerd
grtn arien
grtn arien
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: rickie onbetrouwbaar niet echt
Hoi,
ik wist hier ook van en vind het heel erg. Overigens ken ik Rickee en zijn vader als twee sympathieke, betrouwbare en vrijgevige mensen die erg enthousiast zijn/waren over deze hobby. Ik betwijfel dan ook de aantijgingen jegens Rickee en vermoed dat het een vergissing betreft waar hij zeker op terug zal komen als de tijd rijp is.
Sterkte Rickee
ik wist hier ook van en vind het heel erg. Overigens ken ik Rickee en zijn vader als twee sympathieke, betrouwbare en vrijgevige mensen die erg enthousiast zijn/waren over deze hobby. Ik betwijfel dan ook de aantijgingen jegens Rickee en vermoed dat het een vergissing betreft waar hij zeker op terug zal komen als de tijd rijp is.
Sterkte Rickee
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Dit wens je natuurlijk niemand toe.. Maar is daarom mijn aanklacht vals? Ik heb de tand gekocht in maart-april, dus het is niet zo dat hij het geld nu moest terugsturen, maar toen al. De recente gebeurtenissen hebben er dus niets mee te maken denk ik. Ik laat deze verschrikkelijke gebeurtenis voor Rickie nu bezinken, en hoef ook niet direct een antwoord, maar hij moet zich wel verantwoorden . En meningen over deze zaak zijn niet nodig, als je niets van de zaak afkent, dit maakt het alleen verwarrender. Ook kan je iemand nooit 100 procent inschatten vrees ik, zowel ten goede als ten slechte.mirre2be schreef:
hoi deze jongen die rickie heeft pas zijn vader verloren en is nu tijdelijk niet bereikbaar ik heb ook nog een tand van hem tegoed maar hij heeft nu even geen tijd
grtn arien
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: rickie onbetrouwbaar niet echt
mineraal0 schreef:
Dit wens je natuurlijk niemand toe.. Maar is daarom mijn aanklacht vals?
Meningen over deze zaak zijn niet nodig, als je niets van de zaak afkent, dit maakt het alleen verwarrender.
Ook kan je iemand nooit 100 procent inschatten vrees ik, zowel ten goede als ten slechte.
Ik zeg niet dat je aanklacht vals is maar hij is hier niet op zijn plaats!
Als je geen mening wil van een ander zet dan ook niet dergelijke beschuldigingen op het forum !!
Wat betreft je laatste opmerking denk ik dat je idd nooit iemand 100 procent kunt inschatten, des te meer een reden om de ervaringen voor je te houden (geloof me, ik spreek uit ervaring)
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Everhardus
Treurig om dit te moeten lezen over Rick's vader. Ik heb ze 2x ontmoet, aardige lui.
Sterkte.......(staat los van "deze kwestie" overigens) Marcel
Sterkte.......(staat los van "deze kwestie" overigens) Marcel
- Supergraver
@Ricky
Heel veel sterkte in deze treurige tijd.
@Gunther
Heb nog even geduld, misschien komt alles nog gewoon op z'n pootjes terecht.
We hebben niet altijd de mogelijkheid op in een ander zijn situatie te kijken.
@Allemaal
Nogmaals een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Besluit je om een fossiel te kopen of te ruilen, zorg dat je iemand een beetje hebt leren kennen. Doe navraag bij andere verzamelaars etc etc. Je kunt nooit 100% garantie hebben, maar een beetje info voor een koop of ruil inwinnnen is zeker niet overbodig.
Mvg
Martijn
Heel veel sterkte in deze treurige tijd.
@Gunther
Heb nog even geduld, misschien komt alles nog gewoon op z'n pootjes terecht.
We hebben niet altijd de mogelijkheid op in een ander zijn situatie te kijken.
@Allemaal
Nogmaals een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Besluit je om een fossiel te kopen of te ruilen, zorg dat je iemand een beetje hebt leren kennen. Doe navraag bij andere verzamelaars etc etc. Je kunt nooit 100% garantie hebben, maar een beetje info voor een koop of ruil inwinnnen is zeker niet overbodig.
Mvg
Martijn
Antw: Antw: Antw: rickie onbetrouwbaar niet echt
Gerrit-Jan schreef:mineraal0 schreef:
Dit wens je natuurlijk niemand toe.. Maar is daarom mijn aanklacht vals?
Meningen over deze zaak zijn niet nodig, als je niets van de zaak afkent, dit maakt het alleen verwarrender.
Ook kan je iemand nooit 100 procent inschatten vrees ik, zowel ten goede als ten slechte.
Ik zeg niet dat je aanklacht vals is maar hij is hier niet op zijn plaats!
Als je geen mening wil van een ander zet dan ook niet dergelijke beschuldigingen op het forum !!
Wat betreft je laatste opmerking denk ik dat je idd nooit iemand 100 procent kunt inschatten, des te meer een reden om de ervaringen voor je te houden (geloof me, ik spreek uit ervaring)
Groet
Hey Gerrit-Jan,
Had het ook niet tegen jou, maar meer over de titel van dit topic..
Mijn bedoeling was om mensen te waarschuwen, niet om iedereen zijn mening te horen natuurlijk. Ik kan alleen mijn eigen ervaringen delen.
Nu wens ik Rick veel sterkte, en we zullen zien hoe het verder afloopt.
Gunther
Zoals ik in het andere topic schreef: m.i. wachten op een weerwoord (of op de mededeling van Gunther dat hij zijn geld heeft teruggekregen).
De senioribus nil nisi bene