'Nick-Names'
- Supergraver
'Nick-Names'
Vertel wat over je 'nickname', waarom heb je voor een bepaalde gebruikersnaam gekozen en wat is het verhaal er achter.
- Supergraver
Re: 'Nick-Names'
Supergraver:
Deze naam heb ik gekozen ivm een enorm gat (naast een hoogspanningsmast ergens in Belgie
, dat ik met een maatje heb gegraven in de tijd toen ik nog niet zo bekend was met de verzamel/graaf regels.
Na aandringen van de directie, heb ik dit hele verhaal verwijdert uit mijn profiel en ben ik er ook niet zo erg trots meer op (oke een klein beetje dan
).
De naam is nu eenmaal gekozen en heeft een tijdje terug een nieuwe betekenis gekregen in de vorm van een 'ICE AGE' eekhoorn met een megalodon.
En die is nog te zien op de achtergrond van mijn foto.
Gr
Martijn
Deze naam heb ik gekozen ivm een enorm gat (naast een hoogspanningsmast ergens in Belgie

Na aandringen van de directie, heb ik dit hele verhaal verwijdert uit mijn profiel en ben ik er ook niet zo erg trots meer op (oke een klein beetje dan

De naam is nu eenmaal gekozen en heeft een tijdje terug een nieuwe betekenis gekregen in de vorm van een 'ICE AGE' eekhoorn met een megalodon.
En die is nog te zien op de achtergrond van mijn foto.
Gr
Martijn
bij mij was het veel eenvoudiger eerst 'tim' en wou ik me registreren maar dan kwam er 'Uw gebruikersnaam moet tussen de 4 en 25 tekens bevatten' op dus dan maar de eerste letter van mijn achternaam erbij et voila timb
tb
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Bijna hetzelfde als Tim. Ik wilde eigenlijk Gerard, maar die was al bezet (niet dat ik ooit een post onder die naam gezien heb).
Toen dacht ik aan fossilhunter, gezien de naam van mijn website, maar die is ook al bezet. (ook nog geen posts van gezien)
Dus dan maar voorletter en achternaam bij gebrek aan verdere fantasie.
Groeten,
Gerard
Toen dacht ik aan fossilhunter, gezien de naam van mijn website, maar die is ook al bezet. (ook nog geen posts van gezien)
Dus dan maar voorletter en achternaam bij gebrek aan verdere fantasie.

Groeten,
Gerard
mijn keuze:
ik houd erg van ammo's, een beetje rondgekeken/gelezen wat er voor namen waren. Bij hoplites dacht ik aan de griekse krijger, en meteen er achteraan, dit past wel bij mij, of als een soort opdracht aan me zelf: wat strijdbaarder worden!
ik houd erg van ammo's, een beetje rondgekeken/gelezen wat er voor namen waren. Bij hoplites dacht ik aan de griekse krijger, en meteen er achteraan, dit past wel bij mij, of als een soort opdracht aan me zelf: wat strijdbaarder worden!
- lolo_master
bij mij ben ik al heel mijn leven gewoon om lolo te horen dat is mijn bijnaam en dan master omdat ik altijd de oudste ben van de klas en krijg ik altijd de leiding voor een groep te doe overeen komen.
gr laurens
gr laurens
van lolo_master http://nl.netlog.com/groups/fossielen_club
- greenwheeldiggers
Hoi Martijn,
Onze naam is als volgt gekozen.
Wij zijn niet in het bezit van een auto, hebben we voor ons dagelijkse leven ook niet nodig!
Voor het zoeken van fossielen is een auto erg handig. Daarom zijn wij lid geworden van Greenwheels. Zie avatar en http://www.greenwheels.nl/nl/Home/Parti ... /Home.html voor meer info.
Onze hobby houdt voornamelijk graven en zeven in, zodoende diggers.
Groeten Karin en Hans
Onze naam is als volgt gekozen.
Wij zijn niet in het bezit van een auto, hebben we voor ons dagelijkse leven ook niet nodig!
Voor het zoeken van fossielen is een auto erg handig. Daarom zijn wij lid geworden van Greenwheels. Zie avatar en http://www.greenwheels.nl/nl/Home/Parti ... /Home.html voor meer info.
Onze hobby houdt voornamelijk graven en zeven in, zodoende diggers.
Groeten Karin en Hans
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ik ben weinig origineel geweest vrees ik 

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Re: Re: 'Nick-Names'
Frederik schreef:
Ik ben weinig origineel geweest vrees ik
What happenend to "Mokerman" ??
Vind ik toch erg origineel!!
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)