Hadrosauri
Hadrosauriër?
Hallo,
Ik heb 2 weken geleden in Zweden een steen gevonden met daarin een drietenige pootafdruk van een kleine dinosauriër. eerst dacht ik dat het toeval was van de natuur of dat het erop leek, maar toen ik de steen meenam bleek er nog een halve afdruk schuin onder te zitten, deze dit wat lager en is even groot. Nu kon ik nergens iets vinden over of er überhaupt dino's rondliepen in Zweden. Ik denk dat de afdruk van een kleine Hadrosaurier is. Ik hoop dat iemand me kan helpen uit te zoeken wat het kan zijn. Ik heb hem gevonden vlakbij Kisa in Zweden aan de rand van een meer.
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Hadrosauriër?
klopt, ik wilde een foto bijvoegen, maar hij wiste hem per ongeluk en ik moest betere foto's erbij zetten..gverwey schreef:
Had je hier niet al eerder een topic over geplaatst? Komt me bekend voor...
[Bewerkt door Dharlover op 30-07-2010 om 21:55 NL]
- sjaak
- Has thanked: 375 times
- Been thanked: 364 times
- Contacteer:
Antw: Hadrosauriër?
Ik heb er niet veel verstand van, maar het lijkt mij een toevallige vorm. Ook gelet op de streek waar je het vond. En ik vind ik het niet zo logisch dat er onder de voetstap nog eentje zou zitten.
PS
Merkwaardige treffers als je "kisa" en "fossils" googlet.
PS
Groet,
Niels
Niels
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Hadrosauriër?
Haha! Harun Y, überclown.sjaak schreef:

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Hadrosauriër?
Trouwens, de stenen waartussen ik deze steen heb gevonden komen vermoedelijk ergens anders vandaan, en zijn als 'versiering' aan het strandje bij het meer..