GEZOCHT: Grote megalodon.
- AmmonietMaster
- Contacteer:
GEZOCHT: Grote megalodon.
Hallo ik ben op zoek naar een megalodon,
het liefst over de 10 cm.
als je iets hebt plaats een foto met de afmetingen.
het liefst over de 10 cm.
als je iets hebt plaats een foto met de afmetingen.
fossielen zijn mooi, maar mineralen en edelstenen zijn Nog Mooier!
- Jordy_van_Boxtel
Antw: GEZOCHT: Grote megalodon.
Als je er een wilt kopen kun je natuurlijk altijd op Ebay of Marktplaats kijken. 

Antw: Antw: GEZOCHT: Grote megalodon.
Vind ik die baai in Engeland, of moet ik de oceaan over?jordy_van_boxtel schreef:
Als je er een wilt kopen kun je natuurlijk altijd op Ebay of Marktplaats kijken.
Theo
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Graag on-topic blijven aub.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Supergraver
Antw: Antw: GEZOCHT: Grote megalodon.
Ja hallo zeg!Frederik schreef:
Graag on-topic blijven aub.
1 - vraag = oke
2 - wat staat er tegenover, gaat het om een ruil of een koop? Wel handig om dit te vermelden, niet?
3 - Als ammoniet master een beetje interesse had getoont in deze site had hij kunnen weten dat op de manier van zijn vraag dit soort reacties te verwachten waren.
Gr
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 02-08-2010 om 09:07 NL]
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ja hallo zeg.
'Ammonietmaster' uit de vraag naar een specifiek fossiel. Wie hierin kan en wil op ingaan, kan dit in dit topic uiten. Op die manier komen ruilers of koper en verkoper met elkaar in contact.
Ik zie niet in waarom de modaliteiten van die transactie (ruilen / kopen, tegenaanbod, etc.) allemaal in de eerste post opgelijst moeten worden? Misschien staan deze zaken nog open ter discussie?
Wat ik wel weet is dat reacties als "neeee verkopen ze die daar" en "vind ik die baai in X" off-topic zijn. DUS: OF je kan iets bijdragen dat in zekere zin nuttig is mbt tot de vraag van de topicstarter (verwijzen naar ebay, waarom niet?), OF je plaatst een reactie waar de topicstarter niets aan heeft. In dat laatste geval durf ik al eens te modereren.
'Ammonietmaster' uit de vraag naar een specifiek fossiel. Wie hierin kan en wil op ingaan, kan dit in dit topic uiten. Op die manier komen ruilers of koper en verkoper met elkaar in contact.
Ik zie niet in waarom de modaliteiten van die transactie (ruilen / kopen, tegenaanbod, etc.) allemaal in de eerste post opgelijst moeten worden? Misschien staan deze zaken nog open ter discussie?
Wat ik wel weet is dat reacties als "neeee verkopen ze die daar" en "vind ik die baai in X" off-topic zijn. DUS: OF je kan iets bijdragen dat in zekere zin nuttig is mbt tot de vraag van de topicstarter (verwijzen naar ebay, waarom niet?), OF je plaatst een reactie waar de topicstarter niets aan heeft. In dat laatste geval durf ik al eens te modereren.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- AmmonietMaster
- Contacteer:
Het ging om een koop, maar ik heb er inmiddels al een bestelt.
ik hoop dat ik de volgende keer serieuse reacties krijg.
groeten jelle
ik hoop dat ik de volgende keer serieuse reacties krijg.
groeten jelle
fossielen zijn mooi, maar mineralen en edelstenen zijn Nog Mooier!