Weekend Frankische alb 22 t/m 25 oktober
Antw: Weekend Frankische alb 22 t/m 25 oktober
Zo heb ook vrij geregeld op mijn werk. Heb er al dikke zin in. Eindelijk na een aantal jaar weer actief mijn hobby oppakken!
Dit gaat weer een geweldig weekend worden. Misschien nog wel mooier als vorige keer. Ik verwacht veel van het pension,restaurant met zijn bar en klopplaats voor fossielen. Lijkt me echt geweldig
. Tussenstopplaats Gronau is ook goed Marcel.Ik zou het leuk vinden als Casper ook mee mocht gaan.
[Bewerkt door Erik-B op 16-08-2010 om 17:19 NL]

[Bewerkt door Erik-B op 16-08-2010 om 17:19 NL]
Erik heb je die mensen van het pension gemailed of gebeld? Ik heb gemailed maar nog geen reactie gekregen.
Antw: Antw: Weekend Frankische alb 22 t/m 25 oktober
Ik heb ze gebeld Alexander.Alex400 schreef:
Erik heb je die mensen van het pension gemailed of gebeld? Ik heb gemailed maar nog geen reactie gekregen.
[Bewerkt door Erik-B op 17-08-2010 om 18:45 NL]
Na wat mailtjes heen en weer is het toch gelukt. 56 euro voor 2 nachten vind ik een hele goede deal!
Nog even een vraag, Sengenthal gaat wel of niet door? Bij de eerdere datum zou Sengenthal niet kunnen, maar nu we eerder gaan is het wel mogelijk?
[Bewerkt door Alex400 op 18-08-2010 om 11:26 NL]
Nog even een vraag, Sengenthal gaat wel of niet door? Bij de eerdere datum zou Sengenthal niet kunnen, maar nu we eerder gaan is het wel mogelijk?
[Bewerkt door Alex400 op 18-08-2010 om 11:26 NL]
Ik heb Helmut Lehmann gemaild, en hij houd een slag om de arm. Hij weet niet of er dan nog genoeg over is van de goede lagen.Ze zitten op het moment in de Garantiana zone. En verder wacht hij de weersomstandigheden af. Als alles onder water staat heeft het weinig zin, om te gaan graven.Zou zeer jammer wezen, als we niet in Sengenthal kunnen zoeken. Waarschijnlijk omdat het dan gedaan is met de excursieweekenden. Ze moeten iets van 100.000 kubieke meter afgraven om weer de goede lagen bloot te leggen a 1 euro per kuub.
Antw: Antw: Weekend Frankische alb 22 t/m 25 oktober
Erik, als je in de buurt woont kan je met mij meerijden. Mn mail is Alexander.den.engelsman[at]gmail[dot]comGerrit-Jan schreef:
Hoi erik,
Ik heb wel interesse!!
Groet
[Bewerkt door Alex400 op 18-08-2010 om 21:04 NL]
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Weekend Frankische alb 22 t/m 25 oktober
Zie mailErik-B schreef:Tot nu toe hebben we 6 personen. Ik, Marcel,Gerrit Jan,Robert en een vriendin en jij. Ik weet alleen niet of het Robert zo goed uitkomt, omdat de termijn een week is vervroegd.Alex400 schreef:
prima! Wie gaan er allemaal mee dan?
Robert Mensink
Mail ontvangen Robert. Alexander heb je nog info nodig over alle vindplaatsen? Kan je wel wat links en pdf,s sturen als je wil?