ammoniet chroniatiet
Antw: Antw: ammoniet chroniatiet
Zal ik dan maar een tipje van de sluier oplichten? Goniatieten kun je in Nederland vinden in de zand- en grindontsluitingen van Drente en Twente.Fossielenzoeker schreef:
Gewoon een antwoord geven op een vraag, ook al komt ie van een 7-jarige.
Helaas voor deze 7-jarige zijn betreffende terreinen voor hem verboden.
Helaas heb ik geen foto bij de hand van mijn eigen Goniatiet dus heb ik er derhalve een gedownload van Fossiladdict. Bij deze,[/quote]
Goed zo Robert, dat is alles wat dat kind moest weten meer niet...
Toch nog iemand die (normaal) reageerd op een normale vraag van wie ook,of die nu gesteld wordt door een drie jarige, zeven jarige , twintig jarige of vijftig jarige.
Een vraag is een vraag en daar hoort een antwoord op te komen en als je dat niet weet moet je ook niet reageren , zo bezie ik het.
Groetjes
I&J
[Bewerkt door ilse op 03-10-2010 om 23:04 NL]
[Bewerkt door ilse op 03-10-2010 om 23:07 NL]
FOSSILS ARE FOR EVER!
Antw: ammoniet chroniatiet
Niet om het een of het ander maar op de ruil beurs van dit laatste weekeinde liepen veel jonge kinderen rond die al veel over fossielen wisten te vertellen.
Misschien moeten we wat voorzichtger zijn met de toekomst.
En dan nog iets wat tegewoordig op het internet gebeurd wie zegt er dat deze persoon echt wel 7 jaar is.
Je kunt van alles invullen als je je aanmeld.
En het zal ook echt niet zo zijn dat een kind van 7 alleen naar een groeve zou gaan om te zoeken.
Ze zijn dan toch niet allemaal met games bezig.
Groetjes Erik
Misschien moeten we wat voorzichtger zijn met de toekomst.
En dan nog iets wat tegewoordig op het internet gebeurd wie zegt er dat deze persoon echt wel 7 jaar is.
Je kunt van alles invullen als je je aanmeld.
En het zal ook echt niet zo zijn dat een kind van 7 alleen naar een groeve zou gaan om te zoeken.
Ze zijn dan toch niet allemaal met games bezig.
Groetjes Erik
E.J.
proficiat,
door deze discussie is het misschien wel het eerste en laatste bericht van die jongen.
waarom heel deze discussie?
wie weet lezen zijn ouders heel ons gebrabbel.
persoonlijk vind ik de reactie van palanteoloog helemaal op z'n plek.
[Bewerkt door wdew op 04-10-2010 om 20:40 NL]
door deze discussie is het misschien wel het eerste en laatste bericht van die jongen.
waarom heel deze discussie?
wie weet lezen zijn ouders heel ons gebrabbel.
persoonlijk vind ik de reactie van palanteoloog helemaal op z'n plek.
[Bewerkt door wdew op 04-10-2010 om 20:40 NL]
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
Die onnozele berichten vertegenwoordigen meningen van mensen. Ze als onnozel bestempelen, en zelfs vragen om verwijdering, laat zien dat er geen respect is voor andermans mening.
En respect voor elkaars, dat is zowel op als buiten een forum wellicht nog veel belangrijker. Mensen hebben nou eenmaal andere meningen. Ook deze moeten ze kunnen ventileren, zelfs als anderen dit niet leuk vinden om te horen.
Ik ben misschien wat fel in mijn reacties, maar ik zie in mijn werk dagelijks wat er kan gebeuren als het misgaat. Wil niet zeggen dat het misgaat maar je moet er voor waken, dat is onze taak als opvoeder.
Ik hoop dat de ouders het lezen inderdaad, lijkt me goed om samen met ze toch tot een goed antwoord te kunnen komen voor deze jongen...
En respect voor elkaars, dat is zowel op als buiten een forum wellicht nog veel belangrijker. Mensen hebben nou eenmaal andere meningen. Ook deze moeten ze kunnen ventileren, zelfs als anderen dit niet leuk vinden om te horen.
Ik ben misschien wat fel in mijn reacties, maar ik zie in mijn werk dagelijks wat er kan gebeuren als het misgaat. Wil niet zeggen dat het misgaat maar je moet er voor waken, dat is onze taak als opvoeder.
Ik hoop dat de ouders het lezen inderdaad, lijkt me goed om samen met ze toch tot een goed antwoord te kunnen komen voor deze jongen...
Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Bij deze een warme oproep aan de ouders om contact op te nemen via mail. We hebben reeds in het verleden verschillende malen jonge enthousiastelingen op weg geholpen, en hun ouders adviezen gegeven om de prille hobby van hun kind te stimuleren. Ik verwijs daarbij trouwens steeds door naar verenigingen, waar de kinderen onder begeleiding (rechtstreeks en 'menselijk', face à face en dus niet via het toetsenbord) en samen met hun ouders kunnen deelnemen aan activiteiten en tochten.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Dat lijkt me een mooie afsluiting van de (enigszins verbazingwekkende) discussie Frederik. Je eerste reactie, die m.i. identiek is, werd soms nogal merkwaardig geïnterpreteerd.
En deze pensionado wil er even op wijzen dat vampiers als gevolg van televisieseries voor de jeugd op dit moment "cool, vet en wreed" zijn
.
Voor de klagers: Ik ben ook al eens (terecht) streng toegesproken toen ik in een duidelijke Gerastos een Phacops meende te zien.
Tenslotte: goed gedaan Robert.
vr.gr.
Jan
En deze pensionado wil er even op wijzen dat vampiers als gevolg van televisieseries voor de jeugd op dit moment "cool, vet en wreed" zijn

Voor de klagers: Ik ben ook al eens (terecht) streng toegesproken toen ik in een duidelijke Gerastos een Phacops meende te zien.
Tenslotte: goed gedaan Robert.
vr.gr.
Jan
De senioribus nil nisi bene