Makohaai 7cm +

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Maarten
Antw: Antw: Makohaai 7cm +

Bericht door Maarten » 06 mei 2005, 20:32

frisian-old-age schreef:
Hoi Maarten,

Ten eerste heb ik totaal niks voor die posterior betaald, behalve dan 7 euro voor verzendkosten naar Amerika.
Ten tweede: Ik heb voor enkele weken terug gezien dat verschillende verkopers een x bedrag vroegen betreffende hun gemaakte kosten van hun paypal-account of behoorlijke verzendkosten rekenden.
Als je in de toekomst iets voor me kunt of wilt regelen betreffende een of andere aanschaf, geef ik wel een gil.Ok? :)

groetjes, Age

Okay, je bent altijd welkom. Wat betreft paypal en te hoge verzendkosten. Er is inderdaad \"trash\" bij maar je moet altijd even informeren en de feedback nakijken. Ik betaal nooit een cent teveel en ben niet eens een Zeeuw!

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Somniosus
Contacteer:
Antw: Makohaai 7cm +

Bericht door Somniosus » 19 mei 2005, 11:13

@ Maarten

http://www.eulasmo.com/phc/requins2.htm

Hier staat een 7cm grote hastalis te ruil. Niet van Mill, maar van St.-Niklaas. Misschien interesseert je die ook. Ik denk dat hij er nog wel zal hebben van die grootte.

Maarten

Bericht door Maarten » 20 mei 2005, 09:59

somniosus schreef:
@ Maarten

http://www.eulasmo.com/phc/requins2.htm

Hier staat een 7cm grote hastalis te ruil. Niet van Mill, maar van St.-Niklaas. Misschien interesseert je die ook. Ik denk dat hij er nog wel zal hebben van die grootte.

Dank je! Ik zal nog wel kijken maar ik heb inmiddels sinds mij oproep de volgende items bemachtigd:

Witte haai van 7,4 cm
Tranistion van 7,2 cm
Makohaai van 7,3 cm
Mako haai van 7,8 cm (!)

Ik ben nu bezig met witte haai en mako haai van 8 + cm, ik heb beet maar weet nog niet of het lukt.

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Hieronymus
Contacteer:

Bericht door Hieronymus » 16 aug 2005, 23:16

zo een transition, valt die dan onder de noemer carcharodon carcharias of isurus hastalis?

Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com

Somniosus
Contacteer:

Bericht door Somniosus » 16 aug 2005, 23:22

hieronymus schreef:
zo een transition, valt die dan onder de noemer carcharodon carcharias of isurus hastalis?
Goede vraag. Ik denk dat ze het net daarom de transitional form noemen tussen hastalis and Carcharodon. Ikzelf zou ze eerder al Carcharodon carcharias noemen, zij het een vroege vorm.

Tyrant

Bericht door Tyrant » 17 aug 2005, 09:20

Ik moest ook maar eens tandjes gaan verzamelen.

\"Steentjes!\"
:)

Maarten

Bericht door Maarten » 19 aug 2005, 18:46

Tyrant schreef:
Ik moest ook maar eens tandjes gaan verzamelen.
Doen, dat is tenslotte ook de reden van ons bestaan.....

Theo
Been thanked: 1 time

Bericht door Theo » 19 aug 2005, 19:43

Afbeelding
Ik weet niet...bovenste rij zijn mijn grootste tanden onderste rij zijn een paar tanden uit een doosje met...kleinere tanden.
Weet wel welke ik zou nemen.
We kiezen tussen grootste en perfecste,de twee is natuurlijk nog wat anders.
maar in de muil van een reus staat achter in de hoeb van de kaak ook een tand(je).
Als op een consert alle muziekanten met hun instrument paraat zijn,de dirigent is er maar hij vindt zijn dirigeer stokje niet
Ik bedoel maar wat is het belangrijste??

Theo

Peter F.

Bericht door Peter F. » 20 aug 2005, 01:05

Helemaal mee eens!

Tyrant

Bericht door Tyrant » 22 aug 2005, 17:28

Theo,

wilt u alstublieft leestekens gebruiken? Ik weet dat tijd kostbaar is, maar dit is een naar taaltje..:)

MVG Tyrant

\"Steentjes!\"
:)

Gesloten