artikel opgeviste mammoetkop
- Supergraver
Antw: Antw: artikel opgeviste mammoetkop
Hahahaha, geweldig !maarten schreef:
Ik ben vandaag in naturalis geweest. Het zal me op boze reacties komen te staan maar toch: wat een afschuewlijk geval! Geen aanrader om te gaan kijken, het spijt me maar dat is mijn mening....
Ik ben alvast benieuwd naar die reacties.
Ik vind het ook niet echt een mooi ding op de foto, maar..... ik zou hem nou ook niet zomaar uit m\'n verzameling wegdoen als ik h\'m had.
Gr
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 12-08-2005 om 19:32 NL]
Hij is nog lelijker dan je denkt!!! maar naturlijk wel imposant.....Die bij de groene poort ken ik niet maar gelukkig is er in Naturalis veel om van te genieten!!mammalboy schreef:
Is hij echt zo lelijk? Ik ga hoogswaarschijnlijk volgende week met een vriend naar naturalis. Is hij lelijker als die bij de groene poort?
gr. Ivo
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Antw: artikel opgeviste mammoetkop
Dat gore mammoetschdeltje zou ik niet willen bezitten. Het rottende vlees zit nog tussen de jukbeentjes.
\"Steentjes!\"
:)
:)
Mammoetschedeltje)???...lelijk???
Je bekijkt het dan niet goed denk ik.
Je bekijkt het dan niet goed denk ik.
Ik zou hem ook niet hoeven, lekker ruilen voor een van die ontelbare dingen die liggen te verstoffen in de catacomben van een of ander museum.....Tyrant schreef:
Dat gore mammoetschdeltje zou ik niet willen bezitten. Het rottende vlees zit nog tussen de jukbeentjes.
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
ook al issie lelijk, ik zou hem dus echt wel willen hebben, en het rottende vlees erbij!!!
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
\\Casper schreef:
ook al issie lelijk, ik zou hem dus echt wel willen hebben, en het rottende vlees erbij!!!
Groeten, Casper
Hoi Casper,
Terug uit Frankrijk! Hoe is het je allemaal bekomen? Leuk je weer op het forum te hebben!
Maarten
Hey Maarten,
Jes terug uit frankrijk, ik zal vandaag, misschien morgen een uitgebreid verslag van mijn bevindindingen in het warme zuiden posten.
Groeten, Casper
Jes terug uit frankrijk, ik zal vandaag, misschien morgen een uitgebreid verslag van mijn bevindindingen in het warme zuiden posten.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!