Bouldnor tooth.
- 0dinofthenorth
Bouldnor tooth.
I found this tooth at Bouldnor recently. Does anyone know what it is from? It is 2 cm in length.
- 0dinofthenorth
Antw: Bouldnor tooth.
Hey Thomas,
ik heb hier een link naar een website gemaakt over de fossielen van Bouldnor. Ik heb even gekeken op die site, maar geen enkel tandje gevonden.
om welke tijd gaat het, want er zijn er blijkbaar 3 (zie PDF bestand op de site ==> Pagina 3)
in het slechtste geval kan je de beheerder van de website eens mailen, en je vraag zo aan hem stellen.
Groetjes Fré
ik heb hier een link naar een website gemaakt over de fossielen van Bouldnor. Ik heb even gekeken op die site, maar geen enkel tandje gevonden.
om welke tijd gaat het, want er zijn er blijkbaar 3 (zie PDF bestand op de site ==> Pagina 3)
in het slechtste geval kan je de beheerder van de website eens mailen, en je vraag zo aan hem stellen.
Groetjes Fré
Groetjes vanuit het (soms) zonnige
Oostende.
Oostende.
- 0dinofthenorth
- 0dinofthenorth
dat was niet zo handig van mij, sorry.
hier is de link: http://www.discoveringfossils.co.uk/bou ... ossils.htm
Groetjes Fré
hier is de link: http://www.discoveringfossils.co.uk/bou ... ossils.htm
Groetjes Fré
Groetjes vanuit het (soms) zonnige
Oostende.
Oostende.
- 0dinofthenorth
Oh yes, I have seen that link before, (it is where I found out about Bouldnor!). I think it is from a croc, but which one, I am not sure.
Gr,
Thomas.
Gr,
Thomas.
- 0dinofthenorth
Yes definitly croc! But I don't know either which one... they'll know at the museum at the island for sure 

:-)
- 0dinofthenorth
Antw: Antw: Bouldnor tooth.
OK! Dnak u!Esther wrote:
Yes definitly croc! But I don't know either which one... they'll know at the museum at the island for sure

Gr,
Thomas.