Gezocht: fossiele trivia's en Cypraea's
Antw: Gezocht: fossiele trivia's en Cypraea's
Beste Theo en Arien,
Graag ontvang ik een foto.
MVG Bram
MVG Bram

hier twee foto's,ik haal hem niet graag uit het doosje omdat hij een aantal keer is gebarsten en erg broos is.
Iemand heeft hem ooit gefotografeerd om op zijn website te zetten maar die is niet meer toegankelijk.
Ik dacht dat het een cypraea was.
Komt uit Fleuriy la riviere
Theo
Antw: Antw: Gezocht: fossiele trivia's en Cypraea's
brammiej schreef:
Beste Theo en Arien,
MVG Bram
Deze foto's in groter formaat naar je adres gestuurt maar zijn terug gekomen,als je me je mailadres stuurt bezorg ik ze anders moet je het stellen met die uit me'n bericht
Mailadres staat onder avatar.
Theo
Hoi Theo,
Het is een schitterend exemplaar! Ik heb mijn email aangepast, er stond .com en moets zijn .nl
Wil je ze naar me sturen?
In ieder geval heel erg bedankt! Als je hem ooit verkoopt of wilt ruilen hoor ik het graag!
Groetjes Bram
Het is een schitterend exemplaar! Ik heb mijn email aangepast, er stond .com en moets zijn .nl
Wil je ze naar me sturen?
In ieder geval heel erg bedankt! Als je hem ooit verkoopt of wilt ruilen hoor ik het graag!
Groetjes Bram

Hoi Bram,
Hier m'n exemplaren,doe ze ook nt weg maar hopelijk heb je iets aan de foto's...
Eerste komt van Cadzand de andere van Doel.
Groeten,
Gio
[Bewerkt door gigi op 11-01-2011 om 17:58 NL]
Minilodon

Bij deze ook 2 leuke uit Cadzand. Ik ben helaas een ruiler en geen koper. Dus helaas kan ik je dan niet helpen aan deze 2. Toch wil ik je ze even tonen. Zijn echter wel beide recent.
[Bewerkt door Colin op 11-01-2011 om 18:54 NL]
'Just Pick It!'
Antw: Antw: Gezocht: fossiele trivia's en Cypraea's
Deze cypraea is de Cypraea ElegansTheo schreef:
hier twee foto's,ik haal hem niet graag uit het doosje omdat hij een aantal keer is gebarsten en erg broos is.
Iemand heeft hem ooit gefotografeerd om op zijn website te zetten maar die is niet meer toegankelijk.
Ik dacht dat het een cypraea was.
Komt uit Fleuriy la riviere

Deze is ook niet te ruil/te koop, maar misschien heb je wat aan de foto's. Pas gevonden ergens in de omgeving van Antwerpen. Aan de ene kant wel jammer dat hij kapot is, maar aan de andere kant is het wel een leuk 'doorkijkje'.
Groeten,
Bram
Ik heb geen trivia's, maar ik heb wel een scaphella lamberti...Misschien wil je die.
-----Grtz from Ian Moone-----