Sauri

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Gesloten
Tim Hansen
Sauriërfossielen uit Marokko

Bericht door Tim Hansen » 01 feb 2011, 15:50

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Beste vrienden,

Enkele jaren geleden heb ik op een beurs een doos met fossielen gekocht, afkomstig uit het grensgebied Marokko-Algerije.
Het is een samenraapsel van allerlei fossielen, waaronder verschillende Sauriërachtige fragmenten.
Gezien ik heel weinig kennis bezit inzake dit soort materiaal, ben ik er van overtuigd dat dergeljke stukken in andermans collectie veel beter tot hun recht zouden komen.

Verkoop kan, maar ik sta ook zeker en vast open voor een goede ruil. Ik zoek namelijk in de eerste plaats archeologische artefacten (vooral steentijd) en pleistocene beenderen.

Ik hoor het graag als er iemand geïnteresseerd is.
Voor meer vragen kan u altijd mailen.

masteroffossiles
Has thanked: 27 times
Been thanked: 9 times
Antw: Sauriërfossielen uit Marokko

Bericht door masteroffossiles » 01 feb 2011, 16:24

ik heb interesse, moet nog even uitzoeken wat er allemaal te zien is, maar ik wil het wel overnemen. ik zie zowiezo zaaghaaientanden, die heb ik nog niet uit marokko. van de botten zou ik graag meer foto's willen zien. ik denk dat ik er alleen niets voor te ruil ka ngeven, ik verzamel zelf de artefacten ook,(is ook niet zo raar voor een archeologie student) en de pleistocene botten van mij zijn al gereserveerd. het moet dus uitgaan komen op geld. zie je dat eventueel zitten?
gr
Sander

[Bewerkt door masteroffossiles op 01-02-2011 om 16:27 NL]

Gesloten