Wat is het verschil tussen oerhert spronbeen en steppenwisent sprongbeen?
-
Antw: Wat is het verschil tussen oerhert spronbeen en steppenwisent sprongbeen?
bij bovidé zie ik onder een driehoekjehoekje, dat is bij die van mij niet zo..die is rechthoekig, dus lijkt ie meer op cervidé , echter de bovenkant lijkt weer op bovidé..wat een puzzel zeg!
[Bewerkt door MarcellecraM op 04-02-2011 om 22:58 NL]
[Bewerkt door MarcellecraM op 04-02-2011 om 22:58 NL]
- DragonSearcher
Antw: Antw: Wat is het verschil tussen oerhert spronbeen en steppenwisent sprongbeen?
Nee ik bedoelde in dit geval, recent slachtafval dat bijvoorbeeld van een boot de zee in is gegooitMarcellecraM schreef:
@ Dragonsearcher.
Je schrijft Als het van het strand komt, kan het bijvoorbeeld ook slachtafval zijn.
Dan bedoel je van prehistorische slachtafvalplaatsen?

Maar plaats eens fotos van jou sprongbeen, wellicht kunnen wij je helpen met de determinatie.
Gr Jerry
... Eternity awaits ...
Ik heb jullie elk een pbtje gestuurt met een paar scans, verschillende zijn terug gekomen "was undeliverable".
Als jullie de scans toch willen (een tiental) met het verschil tussen hert en rund even een mailtje naar me sturen.
"DragonSearcher, MarcellecraM,"
Als jullie de scans toch willen (een tiental) met het verschil tussen hert en rund even een mailtje naar me sturen.
"DragonSearcher, MarcellecraM,"
Theo
- DragonSearcher
Hi Theo,
heel erg bedankt, dit is zeer bruikbare info
Ik heb je terug gemailt.
Gr Jerry
heel erg bedankt, dit is zeer bruikbare info

Gr Jerry
... Eternity awaits ...
Antw: Antw: Wat is het verschil tussen oerhert spronbeen en steppenwisent sprongbeen?
Hallo Theo,
Bedankt dat je mij ook gemaild hebt. Dit soort info vind ik ook erg bruikbaar. Ook ik heb je terug gemaild.
Groeten,
Bram
Bedankt dat je mij ook gemaild hebt. Dit soort info vind ik ook erg bruikbaar. Ook ik heb je terug gemaild.
Groeten,
Bram
-
Beste Theo,
bedankt voor al je inspanningen..Ik heb geen pbtje ontvangen kennelijk, is hier een postvak op deze site, help me ff..zeer benieuwd..ik heb helaas niet een digicam bij me anders had ik er allang een foto op gezet.. ik moet dit regelen..excuses hiervoor, jullie zijn ook benieuwd..
bedankt voor al je inspanningen..Ik heb geen pbtje ontvangen kennelijk, is hier een postvak op deze site, help me ff..zeer benieuwd..ik heb helaas niet een digicam bij me anders had ik er allang een foto op gezet.. ik moet dit regelen..excuses hiervoor, jullie zijn ook benieuwd..
Hopelijk is nu alles terecht gekomen, anders even blz vernoemen
Theo
-
Theo, hartelijk bedankt! Ziet er mooi uit..