wat voor schelpjes??
Antw: wat voor schelpjes??
Hartstikke fijn om te horen datje fragmentjes meeneemt. Die kunnen namelijk veel interessanter zijn dan hele exemplaren. En daarbij, iedere schelp ouder dan 10 jaar mag wat mij betreft mankementen vertonen. Ik ben 24 en zit al vol met mankementen. Kun je nagaan hoe dat over een paar miljoen jaar zal zijn.
En om nog even serieus te zijn. Het fragment lijkt mij inderdaad een onderdeel van Galeodea zoals Bram aangeeft. En wel een deel van het sihponaal kanaal (aangegeven in groen). Dit wordt mede duidelijk gemaakt door de aanwezige siphonale verdikking (aangegeven in rood) en een psuedumbilicus (aangegeven in blauw). Mijn excuses voor de prachtige tekening.
Leuk fragment hoor!
En om nog even serieus te zijn. Het fragment lijkt mij inderdaad een onderdeel van Galeodea zoals Bram aangeeft. En wel een deel van het sihponaal kanaal (aangegeven in groen). Dit wordt mede duidelijk gemaakt door de aanwezige siphonale verdikking (aangegeven in rood) en een psuedumbilicus (aangegeven in blauw). Mijn excuses voor de prachtige tekening.
Leuk fragment hoor!
'Just Pick It!'
Antw: wat voor schelpjes??
heel erg bedank voor de hulp!!!
zoeken is leuk, vinden is leuker (tenzij iemand je voor is) :D
Antw: Antw: wat voor schelpjes??
Mooi onderbouwd Colin, en bedankt voor de bevestiging, ik wist het namelijk niet 100% zeker.
Groeten,
Bram
Groeten,
Bram