CBN:31-03,PREP spons !!
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
CBN:31-03,PREP spons !!

Hallo iedereen,deze middag ben ik begonnen met de prep, van de Plocoscyphia meandrina.Ik ben wel eens benieuwd hoe deze spons er uitziet zonder matrix.Ik hou jullie op de hoogte.Groetjes
[Bewerkt door strandjutters op 03-04-2011 om 13:45 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 03-04-2011 om 14:11 NL]
strandjutters
- strandjutters
- Carcharias
- Contacteer:
Antw: CBN:31-03,PREP spons !!
Mooi hoor! Kun je ook iets vertellen over de manier van preparen? Ik ben wel benieuwd, want ik heb ook nog een aantal van die sponzen liggen.
Mvg, Robbin
Mvg, Robbin
Luctor et Emergo
- strandjutters

Hallo,al weer een stap verder en ja van zodra hij klaar is leg ik uit hoe ik het gedaan heb, niet dat dit de juiste manier is maar het is het eindresultaat dat telt.Bij foto drie zie ik een armpje hoort dit bij de spons. Groetjes
strandjutters
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Ik vind dit erg knap!! Ziet er al mooi uit. Je moet er een berengeduld voor hebben!
Heb al eens geheel uitgeprepareerde sponzen van daar gezien op de beurs in st Gilles. Dat ziet er dan erg indrukwekkend uit.
Heb al eens geheel uitgeprepareerde sponzen van daar gezien op de beurs in st Gilles. Dat ziet er dan erg indrukwekkend uit.
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Pascal,
de foto is niet erg duidelijk, maar dit "armpje" lijkt mij verdacht veel op de afgebroken punt van een belemniet.
Vergelijk dit eens met de belemniet , die u vindt op de soortenlijst van de vindplaats Cap Blanc Nez op deze site.
mvg
Luc
de foto is niet erg duidelijk, maar dit "armpje" lijkt mij verdacht veel op de afgebroken punt van een belemniet.
Vergelijk dit eens met de belemniet , die u vindt op de soortenlijst van de vindplaats Cap Blanc Nez op deze site.
mvg
Luc
Panta rhei
Heraclites
Heraclites
- strandjutters
Hoi,
Knap hoor, benieuwd naar het eindresultaat en hoe je juist te werk bent gegaan!
Groetjes,
Gio
Knap hoor, benieuwd naar het eindresultaat en hoe je juist te werk bent gegaan!
Groetjes,
Gio
Minilodon
Als ik dit zo zie moet ik de volgende keer dat ik in CBN ben maar eens een paar van deze sponzen meenemen. Laat ze normaal altijd liggen, maar dit is wel erg mooi aan het worden. Ben erg benieuwd naar je methode en hoe het eindresultaat eruit komt te zien.
'Just Pick It!'