kinderfeestje 28 mei
kinderfeestje 28 mei
graag wil ik komende zaterdag 28 meiom 13 uur met 8 kinderen van mijn klas naar jullie groeve t rooth komen om fossielen te zoekn . Nu weet ik niet zeker of de groeve die dag ook gewoon tot 16 uur open is . Kunnen jullie me daar antwoord op geven ?
alvast bedant, groetjes van een bijn 11 jarige Tim
alvast bedant, groetjes van een bijn 11 jarige Tim
tim nijsten
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: kinderfeestje 28 mei
Beste Tim,
Welkom!
Ik heb je berichtje verplaatst naar 'ontmoetingen', zo zal het door meer mensen gelezen worden. Als ik het goed heb moet je om deel te nemen aan een zoekdag lid zijn van de NGV afdeling Limburg, en moet je je vooraf aanmelden.
Je zal ook onder begeleiding van een volwassene moeten komen vermoed ik.
Misschien kunnen forumleden die onlangs nog in 't Rooth zijn geweest je even verder helpen?
Welkom!
Ik heb je berichtje verplaatst naar 'ontmoetingen', zo zal het door meer mensen gelezen worden. Als ik het goed heb moet je om deel te nemen aan een zoekdag lid zijn van de NGV afdeling Limburg, en moet je je vooraf aanmelden.
Je zal ook onder begeleiding van een volwassene moeten komen vermoed ik.
Misschien kunnen forumleden die onlangs nog in 't Rooth zijn geweest je even verder helpen?
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Spongebob
- Has thanked: 432 times
- Been thanked: 650 times
De ENCI-groeve is alleen toegankelijk voor leden van NGV-Limburg. De groeve 't Rooth kun je volgens mij wel gewoon terecht. Zie http://www.geologischevereniging.nl/afd ... ng=Limburg
Je moet wel voor alle feestgangers een helm meenemen. Veel plezier en alvast gefeliciteerd. Groeten, Tom
Je moet wel voor alle feestgangers een helm meenemen. Veel plezier en alvast gefeliciteerd. Groeten, Tom
Time fades away (Neil Young)
Inderdaad, 't Rooth is vrij toegankelijk, maar je moet wel langs het kantoortje aan de ingang om je aan te melden. Neem zeker een helm mee!
veel succes!
veel succes!
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ah, bij deze weer wat bijgeleerd!
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Carcharias
- Contacteer:
Hey Stijn,
Misschien draagt wel niemand een helm daar, maar het is zeker niet onverstandig om er een mee te nemen.
Als voorbeeld ben ik nu al een tijdje bezig met hoogspanning (27 kilovolt) voor een praktische opdracht voor natuurkunde, rubber handschoenen dragen wij niet, omdat we wel dachten dat we veilig bezig waren.. totdat ik van de week toch eens een schokje kreeg, was dan wel niet de volle lading maar toch.. Dit zet je dan toch weer aan het denken.
Dus vooral als je onder de wanden daar bezig ben, is een helm zeker niet onverstandig! Er hoeft maar net een goede steen (of in mij geval 1 schok) te vallen.. dus beter voorkomen dan achteraf met de gevolgen rondlopen.
Mvg, Robbin
Misschien draagt wel niemand een helm daar, maar het is zeker niet onverstandig om er een mee te nemen.
Als voorbeeld ben ik nu al een tijdje bezig met hoogspanning (27 kilovolt) voor een praktische opdracht voor natuurkunde, rubber handschoenen dragen wij niet, omdat we wel dachten dat we veilig bezig waren.. totdat ik van de week toch eens een schokje kreeg, was dan wel niet de volle lading maar toch.. Dit zet je dan toch weer aan het denken.
Dus vooral als je onder de wanden daar bezig ben, is een helm zeker niet onverstandig! Er hoeft maar net een goede steen (of in mij geval 1 schok) te vallen.. dus beter voorkomen dan achteraf met de gevolgen rondlopen.

Mvg, Robbin
Luctor et Emergo
Antw: Antw: kinderfeestje 28 mei
Carcharias schreef:
Hey Stijn,
Mvg, Robbin
Goede steen= ene met tandjes in!

Wally
ik ben zelf 12 en ik had er een geweldige tijd! een tip neem voldoende water mee want krijt reflecteerd zonlicht. wij hadden niks mee en naar de parkeerplaats is ook eventjes lopen.
http://fossielen-
kelt.webklik.nl/page/homepage
kelt.webklik.nl/page/homepage