zeef
- Carcharias
- Contacteer:
Antw: zeef
thanks, maar die zeef is nogal groot en moeilijk te maken (ik ben 13), maar ik zal proberen
mathieu
alles voor fossielen, fossielen voor iedereen
ik ga vaak naar cadzand maar daar vind ik de goeie plekjes niet ik heb ook bij vindplaatsen gekeken maar ik ben niet van de streek en ik begrijp het dus niet zo heel erg goed
door met een keukenzeef (die niet heel goed werkt) heb ik maar 3 wrvels uit het water gezeefd.
door met een keukenzeef (die niet heel goed werkt) heb ik maar 3 wrvels uit het water gezeefd.
mathieu
- Carcharias
- Contacteer:
Hey Mathieu,
Misschien kun je je vader vragen om je te helpen? Het enige wat je nodig hebt is houten latten, schroeven, houtlijm en 5 mm gaas (dit gaas kun je halen bij de doe-het-zelf-zaken). Je kunt de zeef natuurlijk ook iets kleiner maken, je hoeft je niet aan de maten te houden.
Ik kom zelf echt wel uit de streek. Maar het word steeds lastiger om te zoeken. Vooral met die nieuwe opspuitingen van afgelopen najaar. Maar er is zeker nog te vinden.
Zelf zocht ik altijd veel aan de Zwarte Polder (radartoren), Groede (is nu helemaal niks meer) en Cadzand.
Mocht je nog eens gaan moet je maar eens mailen
Mvg, Robbin
Misschien kun je je vader vragen om je te helpen? Het enige wat je nodig hebt is houten latten, schroeven, houtlijm en 5 mm gaas (dit gaas kun je halen bij de doe-het-zelf-zaken). Je kunt de zeef natuurlijk ook iets kleiner maken, je hoeft je niet aan de maten te houden.
Ik kom zelf echt wel uit de streek. Maar het word steeds lastiger om te zoeken. Vooral met die nieuwe opspuitingen van afgelopen najaar. Maar er is zeker nog te vinden.
Zelf zocht ik altijd veel aan de Zwarte Polder (radartoren), Groede (is nu helemaal niks meer) en Cadzand.
Mvg, Robbin
Luctor et Emergo
zal ik doen
PS ik woon in Kersbeek, in de buurt van Tienen
PS ik woon in Kersbeek, in de buurt van Tienen
mathieu
Als je beslist houtlijm te gebruiken, neem er dan die niet wateroplosbaar is, anders kom je misschien in de problemen.
Er staan normaal ook foto's van mijn zeef hier op het forum
http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 968#109036
Is een ander soort onderstel, makkelijk te vervoeren als het dichtgevouwen en samengebonden is (met een snelbinder of iets dergelijk)
Er staan normaal ook foto's van mijn zeef hier op het forum
http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 968#109036
Is een ander soort onderstel, makkelijk te vervoeren als het dichtgevouwen en samengebonden is (met een snelbinder of iets dergelijk)
hey, Robbin
ik heb gelezen dat je je specialiceerd in haaientanden, heb jij al een tand van een squalicorax
gr
ik heb gelezen dat je je specialiceerd in haaientanden, heb jij al een tand van een squalicorax
gr
mathieu
Antw: Antw: zeef
Carcharias schreef:
Hey Mathieu,
Mvg, Robbin
zal ik zeker doen
mathieu